Kommentit (3)

analyysi:)hehh

Toivon että Saara todella puhuu Suomesta hyvää/totuuden Itse olen kurkkuani myöten täynnä vääristeltyjä juttuja Saaran sanomisista tekee hallaa Saaran uraalle tyhjästä nyhjästyt jutut ja me provosointiin lankaan menevät uskomme tai sitten emme :):)Kaksi laulajaa on tuolla ylitse muiden äänellisesti Saara ja Sarah? jompsin kumpsin voisi viedä potin..nyt toivotaan että Saara saa sellaisen diilin että menestyy maailmalla..terkut ja onnea voittakoon Saara tai Sarah?! Toive toimittajille vain totuudenmukaista kirjoittelua ei provosointia!

Bad romance

Mielenkiintoinen kahden suuntainen ajatusmalli Saaralla.

Hän näkee, että :  "töitä on ollut enemmän kuin oon ehtinyt tehdä ja erittäin lojaalit fanit mun takana." "Ja kun olen jo Suomessa iso stara (Voice of Finland ja kaikki)"

Ja silti on Suomen ja sen väkiluun vika, ettei hänelle ole täällä mitään....

Suomi maailmanmenestykseen

Bad romance kirjoitti:
Mielenkiintoinen kahden suuntainen ajatusmalli Saaralla.

Hän näkee, että :  "töitä on ollut enemmän kuin oon ehtinyt tehdä ja erittäin lojaalit fanit mun takana." "Ja kun olen jo Suomessa iso stara (Voice of Finland ja kaikki)"

Ja silti on Suomen ja sen väkiluun vika, ettei hänelle ole täällä mitään....

Aivan.

Se on sitä, kun ei riitä vain tämä Suomessa saavutettava suosio (tilipussi).

Jos rahkeet riittävät menestykseen ulkomailla, niin mahtavaa!

Suomessa on monia taitavia artisteja, jotka vastaavalla yrittämisellä tai oikeanlaisella tuella/manageroinnilla saavuttaisivat menestystä ulkomaillakin.

Kovaa työtä se vaatii.

Onnea ponnisteluille!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat