75AA , onko ok

Vierailija

Olen siis 8-luokkalainen , vähän päälle 160 senttiä , ja paino vähän päälle 50kg . Mietin vain , kun rintsikat ovat 75AA , vähän väljätkin , että onko rinnat pienet/isot vai normit ? En nimittäin haluais isoja ! D: :) Kiitos jo etukäteen .

Kommentit (7)

Vierailija

Jokaiselle naiselle kasvaa erilaiset ja erikokoiset rinnat. Se onko ne pienet/isot vai normit ovat sinun omia mielipiteitäsi. Älä vertaile omia rintojasi muiden rintoihin, äläkä koskaan kysy tulevilta poikaystäviltä, että onko heidän mielestään sinun rintasi sopivan kokoiset! Opettele rakastamaan kehoasi ehdoitta, olet mitä olet :-) Kauneus tulee sisältä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jokaiselle naiselle kasvaa erilaiset ja erikokoiset rinnat. Se onko ne pienet/isot vai normit ovat sinun omia mielipiteitäsi. Älä vertaile omia rintojasi muiden rintoihin, äläkä koskaan kysy tulevilta poikaystäviltä, että onko heidän mielestään sinun rintasi sopivan kokoiset! Opettele rakastamaan kehoasi ehdoitta, olet mitä olet :-) Kauneus tulee sisältä.

Tähän vielä lisätäkseni, että olen hieman alle 30v enkä edes tiedä omaa kuppikokoani. A tai B on veikkaus. En käytä rintaliivejä, ainoastaan S kokoisia urheiluliivejä. En voi sietää rintiskoitten materiaalia ja hakasia selässä. Urheiluliivit ovat pehmeät ja joustavat ja antavat sopivan tuen.

Vierailija

Harmittaa kun murrosikäisten minäkuva ja itsetunto on yleensä ihan pohjalukemissa ! D: En siis yleistä , mutta kuuluu murrosikään . Itsekin olin ollu samanlainen .

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat