Kommentit (8)

Melkoista lööperiä sokeriprofe...

Todellisuudessa sokeri addiktioi pahemmin kuin kokaiini tai tupakka.

Ei kannata uskoa noita sokeriteollisuuden edustajia, jotka lupailevat, että sokeria saa ja oikeastaan pitääkin aina syödä.

Vierailija

Te jotka sokeria mässytätte päivittäin, niin kokeilkaapas olla ilman hetki, edes viikko! Sitten tiedätte millaset ihanat raivarit ja vierotusoireet siitä tulee. Jos ette itse ota asioista selvää, ette voi osallistua tähän keskusteluun painamalla nuolia alaspäin. Sokeri on laillista huumetta.

Addiktio

Tuo on kyllä niin totta. Lisäisin siihen vielä amfetamiinin. Itse olen nimittäin päässyt eroon tupakasta, amfetamiinia ja bentsodiatsepiinista, mutta en sokerista. Tupakasta vieroittaumtuminen oli pahinta. Nyt taistelen soker/hiilaririippuvuudesta eroon ja voin sanoa että tämä on ihan kamalia.

windy hakkarainen

Hyvää päivää, kirvesvartta!

Asiantuntija: "ei yleensä", "hän uskoo", jne häilyviä teesejä.

Vilkaisin tuossa: www.kostdorktorn.se/nyheter ja suositan muitakin vilkaisemaan, vaikkapa vain kuriositeetin vuoksi!

Ympäri käydään, mutta yhteen ei tulla.

tämmöistä

Muitakin addiktioita on kuin tupakka tai sokeri. Lainaus keskustelusta is digi:

Ei tietenkään se ole vakavaa jos ihmistä ryhdytään vuosien ajan seuraamaan laittomasti jonkun porukan toimesta vaikkapa. Luetaan toisen sähköposteja, urkitaan verkkoasiointeja, varastetaan tiedostoja, valokuvia, salakatsellaan ja kuunnellaan ihmistä kotonaan etkä voi tietää mihin kaikkialle tuo materiaali leviää? Siinä samalla joutuu läheiset uhriksi, sijaiskärsijöiksi. Ei ehkä sinun tai yhteiskunnan kannalta ole tärkeää, jos joku joutuu tälläisen kohteeksi, mutta yksilön kannalta asialla on väliä. Tälläinen urkinta voi joissakin sisäsiittoisissa kylissä levitä yleiseksi vainoamiseksi, esim. kytätään ihmisen kotona oloja ja poistumisia, ja tullaan hiippailemaan toisen kotipihalle tehden ilkivaltaa ja varastelemaan.

sankarit ja uhrit

Sadistinen ihminen joka keksii että joku yksittäinen ihminen on sellainen kaikista maailman ihmisistä että juuri häntä sopii porukassa isolla laumalla vainota. Tietenkin kaikki syyt uhrin luurangoista ja pahuudesta ovat tekosyitä. Ainoa syy on manipuloijapomon tarve ja addiktio vainota ja lietsoa vihaa. Tuhota toisen elämä. Melukampanajat, ilkivalta, luvaton tunkeutuminen toisen alueelle, porukassa vahtiminem. Yksityisyyden rikkominen myös kohteen hyvin nuorilta läheiseltä. Jopa 10 vuotta valheiden levittelyä, ihmisten värväämistä. Taustan tonkimista ja jos ei tarpeeksi negatiivista löydy itse kohteesta, siirrytään lähisuvun kimppuun, syynätään kaikki.

Vierailija

Pääsin eroon sokerin himosta kokonaan, kun siirryin noudattamaan VHH ruokavaliota. Kaikenlainen makean nälkä ja ylimääräinen jääkapilla vierailu loppui parissa päivässä!!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat