Kommentit (9)

Vierailija

Kannattaa tarkkailla kovia rasvoja ruokavaliossa, ne aiheuttavat selluliittiä, veri ei kierrä kunnolla kun kovetettu rasva ei sula meidän kehossa vaan kertyy suonien seinämiin. Transrasvat nimellä löytyy paljonkin tietoa. En syö mitään kovetettua itse ja kappas selluliittikin alkoi katoamaan salitreenillä. Kovetettua rasvaa löytyy todella monesta tuotteesta, esim. karjalanpiirakoista (kaikki pakastemerkit + fazerin paisto), jäätelöstä ja välillä ihan ihme tuotteista. En suosittele syömään mitään uppopaistettua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tarkkailla kovia rasvoja ruokavaliossa, ne aiheuttavat selluliittiä, veri ei kierrä kunnolla kun kovetettu rasva ei sula meidän kehossa vaan kertyy suonien seinämiin. Transrasvat nimellä löytyy paljonkin tietoa. En syö mitään kovetettua itse ja kappas selluliittikin alkoi katoamaan salitreenillä. Kovetettua rasvaa löytyy todella monesta tuotteesta, esim. karjalanpiirakoista (kaikki pakastemerkit + fazerin paisto), jäätelöstä ja välillä ihan ihme tuotteista. En suosittele syömään mitään uppopaistettua.

Lisätäkseni vielä, että syön leipäni päällä Luomu kirnuvoita ja kannattaa myös välttää glukoosisiirappia, sekin tukkii verisuonet, eikä sula meidän elimistössä kunnolla. Tätä tuotetta taas löytyy jokaikisestä maito/kerma jäätelöpaketista (tutkinut olen, ingman Rice ice riisimaitojäätelö on ainut jossa ei ole), karkista, eineksistä, leikkeleistä, energiapatukoista, muroista. Olkaa tarkkana mitä suuhunne laitatte, sydän ja verisuonitaudit vain lisääntyvät, kuten myös väsymys ja huonovointisuus ja jos kehomme ei voi hyvin, ei voi mielikään hyvin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat