Millainen blogi juuri sinua kiinnostaa?

Tulevaisuuden bloggaaja?

Hei! Olen n.40-vuotias äiti ja pidemmän aikaa miettinyt blogin perustamista. Minulle lähellä sydäntä perheeni lisäksi on ruoka ja itse noudatan gluteenitonta sekä vegaania ruokavaliota. Vapaa-ajalla urheilen ja opiskelen työn ohella. Pidän tärkeänä myös luonnollisuutta ja kestävää kehitystä. Nyt minua kiinnostaakin, että lukeeko blogeja enää kukaan ja minkä ikäiset? Mitä haluaisit lukea blogeista ja kiinnostaisiko sinua lukea tulevaisuudessa blogiani?

Kommentit (1)

Vierailija

Enpä tiedä, alkaa olla runsaudenpulaa blogeista ja vaikea kuvitella että ainakaan noista sinänsä hyvistä kiinnostuksenaiheistasi saisi mitään erityisempää uutta irti. Me naistenkin sivuilla on monta melko urautunutta lapsellista naista jotka kirjoittavat blogejaan usein ainakin sivuten noita aihepiirejä yms kyllästymiseen asti. Kai se kuitenkin lopulta on kiinni kirjoittajasta persoonasta ja toisaalta eiväthän nämä me naisten blogistitkaan mitään kovin häävejä ole, joten kuka tietää ehkä jos keksit jotain mielenkiintoista uutta. Ainakin on hyvä jos on isot rinnat, hyvä takapuoli tai muuten jonkinlainen b-luokan malli, liikunnallisuutta tms eritysosaamista joka kiinnostaa, mutta kuten mainitsinkin ne on kyllä jo niin nähty.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat