Kommentit (9)

ulfsby

sorjonen meni sisään asuntoon, hän oli poliisi. sorjosella oli pyssy kädessä, mutta piippu osoitti vasemman kyljen ohi seinään. silmät sillä oli eteenpäin sentään.

Cassy

Ville Virtanen on huono valinta ko sarjaan. Kaikissa osissaan samanlainen. Yksitoikkoinen, monotoninen ääni, kuin lukisi vuorosanansa paperista. Sama persoonaton ilme läpi jaksojen. Ei todellakaan luonteva. Myös Ilkka Villin rooli aika aneeminen. Naiset ovat huippuhyviä ja luontevia ja nuorison näyttelemisestä pidin todella paljon. Persoonallisia rooleja olisi kaivattu (miehissä), Sorjoseksi olisi sopinut joku karismaattinen näyttelijä, jolla muutakin kuin yksi ilme ja mutiseva ääni. Pitäisin sarjasta, mutta VV:n näytteleminen häiritsee minun katseluani.

Vierailija

ÄRSYTTÄVÄÄ TOI "SIE MIE SIE MIE",EIKÖ NY JUMAKAUT IHMISET OSAA PUHUA OMALLA ÄIDINKIELELLÄÄN,EI TÄÄ OLE IHAN AINOA MISSÄ RÄÄKÄTÄÄN SUOMEN KIELTÄ OIKEIN HUOLELLA.TV:STA EI TOD,TULE MITÄÄN.PLÄH576

Hyvää Syksyä ..

Vierailija kirjoitti:
ÄRSYTTÄVÄÄ TOI "SIE MIE SIE MIE",EIKÖ NY JUMAKAUT IHMISET OSAA PUHUA OMALLA ÄIDINKIELELLÄÄN,EI TÄÄ OLE IHAN AINOA MISSÄ RÄÄKÄTÄÄN SUOMEN KIELTÄ OIKEIN HUOLELLA.TV:STA EI TOD,TULE MITÄÄN.PLÄH576
MIE PUHUN SITÄ MURRETTA MISTÄPÄIN OON KOTOISIN ELI KARJALASTA KAJAHTAA:)!HUOMAAT SIE ETTÄ ITSE RÄÄKKÄÄT SUOMENKIELTÄ TAJUUT KAI ETTÄ SUOMESSA ON ERI MURREALUEITA!Semmosen vinkin annan siulle  että elää koskaan käy  Karajalaisen  kanssa väittelemään  täällä retoriikka pelaa jäät aivan varmasti häviölle:)hyvä sarja myö Karajalaiset ollaa niin hyvää porukkaa ettei ihme että sarjakin filmataan meilläpäin!

Kakeliini

Lappeenrannassa ei ole kauppakeskus iso-kaarinaa. Mistähä lie toimittaja tuon on repässy. Kauppakeskus iso kristiina kyllä löytyy...

Terveisin
Aina lappeenrannassa asunut

Vierailija

Enpä tiedä, minusta Ville Virtanen esittää sarjassa hyvin "neroa" jotka saattavat olla omassa hieman yksiuloitteisessa erikoistuneessa osaamisessaan aavistuksen kylmän kliininen ja puistattava, lisäksi hän on minusta aika hyvin myös ihan tavallinen suomalainen tylsäntohko mies ongelmineen samassa paketissa. Ei se hyvä kirurgikaan välttämättä ole mikään ilmeikäs seuramies ja paskanjauhaja joka kaataa bondina joka oven aukaisulla naisia, mutta leikkaa silti hyvin. Siitä olen kyllä samaa mieltä, että sarjan naiset ovat todella hyviä ja se saattaa hieman himmentää Villen tähteä. Ehkä tuo näytteleminen ei johonkin valmiiksi pureskeltuun jenkkipaskaan tottuneelle niin hyvin aukea. Saattaa se tietysti olla niinkin niin, että Ville on vain sysipaska ja minulla on huono maku, mutta so what.

Vierailija

Ala-arvoinen käsis. Kohtaustasolta tarinarunkoon asti epämääräistä banaalia pastissia. Ei mitään aitoa tai loppuun asti mietittyä. Kaikesta tulee löperöä ja teennästä vaikka kameran edessä olisi kuka. Sitten silmittömän röyhkeä visuaalinen plagiointi Sillasta. Kuitenkin niin että vaikka varastaa kaiken niin onnistuu pilaamaan sen kun ei ymmärrä mistä sillan hyvyys koostuu. Sekin kääntyy irvikuvakseen mitä on hyvästä paikasta varastettu. En ole vielä näin hävennyt myötä suomalaista tv:tä katsoessa ja se on muuten paljon sanottu.

Adina

Se kauppakeskus on Iso-Kristiina ;) mutta entisenä paikkakuntalaisena voin kyllä todeta, että oli mieltä lämmittävää löytää itselle tuttuja paikkoja jaksoja katsoessa! Jotenkin hellyttävää, että noin laadukkaassa sarjassa luetaan minulle niin kotoista Eyelä-Saimaata :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat