Ongelma siskon kanssa

Ärsyyntynyt sisko

No siis... mull on kaksoissisko. Siitä on tullut erittäin ärsyttävä nyt viimesen vuoden aikana. Joudun katsomaan sen naamaa 24/7. Meil on yhteinen huone (väliaikaiskämppä) ja yhteiset kaverit. Jos saisin päättää nää kyseiset kaverit olis ainoastaan mun. Mutta ei. Ennen nää kaverit olikin enemmän mun kanssa ja mun sisko oli sitten kotona tai teki jotai muuta. Tuolloin olin onnellinen. En enään. En pysty oleen luonnollinen siskon ja kavereiden seurassa. Kavereitten kaa pystyn mutta sit kun tää sisko tulee myös niin ei. Ja nää kaverit on mun ainoita tosi tosi hyvii ystävii joten ei oo mitään muutakaa. Oon monta kertaa jääny kotiin vaan sen takii että sisko on lähteny kavereitten kaa.
+ Mikä on ongelmana kun siskon kosketus ällöttää. Aina kun mun sisko koskee tai ees hipaseeki vaik mun käteen tekee mieli huutaa/kiljua/itkeä ällötyksestä. Kerran mun sisko lakkas mun kynsii ja mä vaan itkin kun se koski koko ajan muhun. Pelkkä ajatuski kuvottaa. En tiiä mistä tää johtuu.

Ja mua ärsyttää kun kaikki ajattelee "sisarrakkautta" vitut mitää rakkautta oo vihaan mun siskoo. Ja ei en oo alle 10v kakara joka on kateellinen siskolleen ku se sai uuden barbin. Oon 16v.

Hjelp mii

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat