Kun mies ei halua seksiä

Epätoivoinen

Mitä tehdä kun poikaystävä ei halua seksiä? Mitä tehdä kun tuntee itsensä hyödyttömäksi, rumaksi, ei haluttavaksi jne.. Olen siinä pisteessä että olen loppu. Aina kun hänen kanssaan tästä yrittää keskustella, että miksi hän ei halua, miksi hän ei jaksa harrastaa seksiä, mikä minussa on vikana. Vastaus on aina sama "olen väsynyt" " en jaksa nyt" "ei johdu sinusta" alkaa turhauttaa kuulla nämä samat sanat aina.. + poikaystäväni kertoo minulle todella harvoin rakastavansa minua, välittävänsä minusta. Olen todella loppu, ei ole voimia parantaa tätä asiaa enään, en tiedä mitä pitäisi tehdä kun minä olen se joka aina yrittää parantaa näitä asioita, poikaystävääni ei voisi vähääkään kiinnostaa (sellaisen kuvan hän ainakin antaa ei siis suoraan sano). Rakastan häntä todella paljon, haluaisin vielä yrittää koska alussa suhteessamme oli jokapäiväistä seksiä, muutaman kerran päivässäkin. Voiko olla että on liian samanlaista seksiä aina että poikaystävälläni ei sen takia ole niin paljoa seksihaluja enään?

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat