Kommentit (4)

Vierailija

Yksinäisyys on ollut rangaistus kautta ihmiskunnan historian. Laumaeläin voi olla onnellinen vain laumassa, muu on egon oppimaa harhaa ja valhetta. Mutta mikä on lauma? yksi mies ja yksi nainen jälkeläisineen kun sellainen ei ole.

mies38v

1. Jos on hyvässä parisuhteessa?

2. Paljonko se miehesi rajoitti sun tekemisiäsi?

3. Usko pois, ei miehet tästä valita.

4. Jos teet ruokaa vain itsellesi, ei senkään tarvitse olla ongelma. Mies voi hakea pizzan.

5. Enpä usko, että tämäkään on ongelma terveessä parisuhteessa, jossa luotetaan toisiin.

6. Hankkikaa tallentava digiboxi :)

7. Tämä on totta, mutta se on näistä ainoa kompromissi.

Emma

Hei,

jutun kirjoittajan avaan hieman lisää tätä. Kopion kysymyksesi, jotta saat kiinni vastauksistani

1. Jos on hyvässä parisuhteessa? Kyllä, olen ollut sellaisessakin joskus

2. Paljonko se miehesi rajoitti sun tekemisiäsi? Erittäiin paljon, hän tunki mukaan jopa ostoksille kun menin äitini kanssa shoppailemaan ja epäili minulla olevan lesbosuhde työkavereihin, meillä kun oli vain naisia töissä. Pari kertaa menin yksin jumppatunnille ja puhelinvastaaja oli täynnä todella vihaisia viestejäj ja epäilyjä siitä etten oikeasti ollut jumpassa.

3. Usko pois, ei miehet tästä valita. Ed. kohta varmaan vastaa kysymykseesi, kyllä valittaa

4. Jos teet ruokaa vain itsellesi, ei senkään tarvitse olla ongelma. Mies voi hakea pizzan. Ei sopinut hänelle. Ruoka piti tehdä itse ja kaikki söivät samaa.

5. Enpä usko, että tämäkään on ongelma terveessä parisuhteessa, jossa luotetaan toisiin. Ei olekaan, mutta muuttuu ongelmaksi, jos toinen/jompikumpi ei luota.

6. Hankkikaa tallentava digiboxi :) Ongelma ei ollut itse ohjelma, vaan se keskusteluun herättäminen. Minulle nukkuminen on haastavaa välillä ja olen oikeasti superkiitollinen hyvin nukutusta yöstä. Mutta jos miehellä oli mielipiteitä, niin ne piti keskustella heti ja yöllä. Siihen ei digiboksi vaan auta.

7. Tämä on totta, mutta se on näistä ainoa kompromissi. Jokainen suhde ja ihminen on erilainen, sinun kannattaisi olla kiitollinen, jos et ole näitä muita kohtia elämässäsi kohdannut.

Kyllä tuosta jutusta varmasti paistoikin läpi se, että olen elänyt täysin "paskassa" parisuhteessa. Ja olen kiitollinen siitä, että sen sain päättymään. 

Näihin asioihin voi olla todella vaikea samaistua, jos ei ole ajautunut noin vaikeaan suhteeseen. Enkä kenellekään toivo tuollaista. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat