Sivut

Kommentit (25)

nyyh nyyh täti vetistelee..

Voi harmi Hanna-Riikan puolesta   tuli  vedet silmiin mitä meikeläisellä ei tapahdu kuin kun Aleppon sota tilanteen  ja Ramin hyväntekeväisyyden takia!Itse kun muistaisi  jokaisesta  terveestä päivästä olla onnellinen...perheelle tsemppiä!

Vierailija

Paska juttu, mutta:Tee mitä teet kuolet kuitenkin ennemmin tai myöhemmin. On aavistuksen alkanut ärsyttää näiden "julkkisten" kuoleminen kautta sairastelu tiedotusvälineissä. Ei minulla ainakaan ole voimia tai edes halua surra kaikkia julkimoita yms uppo-outoja tyyppejä jotka olen saattanut joskus vilaukselta nähdä jostain telkusta tai lukea niiden rutinoita. Jos itse alan tehdä kuolemaa en halua vaivata sillä koko suomea eikä se ketään kiinostakaan ja toivoisin ettei minullekaana pakkosyötetä näitä otsikkoja. Uutisissa tulee aivan tarpeeksi kuolemaa suut ja silmät täyteen en halua turtua näistä tulvivista pakkosyötöistä johtuen välinpitämättömyyteen.

Vierailija

Ja sinut ilmeisesti pakotettin aseella uhaten lukemaan juttu??!!   Muutenhan olisit voinut vaan olla lukematta juttua.   Niin helppoa on ohittaa jutut jotka eivät kiinnosta.

eli näin

Vierailija kirjoitti:
Paska juttu, mutta:Tee mitä teet kuolet kuitenkin ennemmin tai myöhemmin. On aavistuksen alkanut ärsyttää näiden "julkkisten" kuoleminen kautta sairastelu tiedotusvälineissä. Ei minulla ainakaan ole voimia tai edes halua surra kaikkia julkimoita yms uppo-outoja tyyppejä jotka olen saattanut joskus vilaukselta nähdä jostain telkusta tai lukea niiden rutinoita. Jos itse alan tehdä kuolemaa en halua vaivata sillä koko suomea eikä se ketään kiinostakaan ja toivoisin ettei minullekaana pakkosyötetä näitä otsikkoja. Uutisissa tulee aivan tarpeeksi kuolemaa suut ja silmät täyteen en halua turtua näistä tulvivista pakkosyötöistä johtuen välinpitämättömyyteen.
Se on kyllä ihmisestä kiinne olkoon vaikka yksi uutinen  niin jokatapauksessa aina välinpitämättömiä löytyy ennenkuin itselle jotain  sattuu se saa heräämään!IEi kukaan käske surra vai oliko tuossa jutussa että kaikkien täytyy niin tehdä?Itse olen aina tykännyt Hanna-Riikasta niin näyttelijänä kuin laulajana!Tuntuu kurjalta vaikka  en häntä henkilökohtaisesti .tunne mutta sympatiat hänelle!

Lounatuuli

Tuskin kukaan sitä sinulta vaatikaan, että surisit kaikkien julkimoiden puolesta, mutta oletko ajatellut sitä että joku samankaltaisessa tilanteessa oleva henkilö voi saada vertaistuen kaltaista lohtua ja voimaa näistä jutuista. Ja joskus voidaan itsekin olla tuossa tilanteessa, myötätunto tuskin sinunkaan voimavarojasi kuluttaa.

ole onnellinen terveydestä

Jos ärsyyntyy julkkisten sairauksista tai rakkaussuhteista, eroista ym. Niin miksi edes lukea juttua? Ole lukematta ja pidä mölyt mahassasi.

Terveisiä leipäjonoista

Vierailija kirjoitti:

Eilinenkin A-studiokeskustelu oli sitä minä-minä-minä, kun varakkaat rouvashenkilöt, joiden pitäisi olla huolissaan esim. köyhistä leipäjonoissa, ruikuttivat omia ongelmiaan ja ajoivat omia etujaan silmät kirkkaina, varsinaisia kansanedustajia.

Porvareilla on hätä

ole onnellinen terveydestä kirjoitti:
Jos ärsyyntyy julkkisten sairauksista tai rakkaussuhteista, eroista ym. Niin miksi edes lukea juttua? Ole lukematta ja pidä mölyt mahassasi.
Ihan asiaahan tuo ihminen kirjoittaa, älä nyt ala estämään ihmisten sananvapautta täälläkään.

Dermatomyosiitti

Hanna-Riikka vaikuttaa ihan ok tyypiltä, ei mitään henk.koht. häntä vastaan, mutta kyllä mediat ovat taitavia vaikenemaan, siitä eriarvoisuudesta, perusturvan ja terveydenhoidon puutteesta, jossa yhä useampi pitkäaikaissairas joutuu kärvistelemään.

ymmärrys hohoi..

Dermatomyosiitti kirjoitti:

Hanna-Riikka vaikuttaa ihan ok tyypiltä, ei mitään henk.koht. häntä vastaan, mutta kyllä mediat ovat taitavia vaikenemaan, siitä eriarvoisuudesta, perusturvan ja terveydenhoidon puutteesta, jossa yhä useampi pitkäaikaissairas joutuu kärvistelemään.

Eihän tässä ollut kyse  eriarvoisuudesta vaan vakavasta  sairudesta..lukimisen ymmärtäminen on hiipunut jos noin yksinkertaista tekstiä  ei tajua?.

Myötätunto ei maksa mitään

Porvareilla on hätä kirjoitti:
Ihan asiaahan tuo ihminen kirjoittaa, älä nyt ala estämään ihmisten sananvapautta täälläkään.

Voi tajutonta! Jotta ihan sananvapaus pelissä!Enemmän olisin huolissani myötätunnon puutteesta ja lisääntyvästä kovuudesta.

Läheltäliipannut

Itseasiassa tämä juttuhan on tehty vain jotta saadaan ihmiset ajattelemaan nimenomaan sitä sairastuneen puolisoakin.Itse kuoleman porteilla 2x käyneenä ja sairastaneena oivalsin kyllä parikin asiaa.Meiltä vakavasti sairastuneilta monelta irtoisi paljonkin juttuja lehtiin mutta tavallinen pulliainen ei vaan ääntään kuuluviin saa yhtä helposti kuin julkimot.julkkiksetkin on silti tavallisia ihmisiä siinä missä muutkin ja sairastuvat myös.toimivat hyvin äänitorvina jotta muut saa kokemuksista tarvittaessa apua ja lohtua.

sinikka 39

Olen samaa mieltä.vähän väliä otsikot täynnä kuka nyt sairastaa mitäkin.ikään kuin tavallisen ihmisen sairastuminen ei merkitsisi mitään.eikä sitä ole kiva lukea kuolema kun tulee kuitenkin!

hammastynyt

Miten voi sairastaa kilpirauhassyopaa 16 vuotta???? Eiko se leikata pois koko kilpirauhanen jos siina on syopa??? Niin minulle tehtiin.... toimittaja ei ehka nyt tieda mista puhuu....

kilpparinna

Hämmästyneelle: Hanna-Riikka on sairastunut kaksi eri kertaa kilpparisyöpään, ja siksi sairautta kestänyt 16 vuotta. Paraneeko siitä lopulta koskaan koska sekin voi näköjään uusiutua. Ei ehkä kannattaisi hämmästyä, voi enemmän onnitella itseään jos tauti ei enää uuusiudu.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat