Kommentit (15)

kaikilla on oikeus onneen

Taidat olla kateellinen kun noin mollaat muita...

Ruumiinrakenne vain on erillainen kuin sinun.

Luulen että olet lihava laiha. 

Se ei ole tervellistä.

Onnellisuus ei ole painossa vaan ihan jossain muussa.

Vierailija

Upeita naisia. Missä ne läskit olivatkaan? Nykyihanteen mukainen superlaihuus ei ole terveellistä. Ja vanhempana ikävä kyllä nämä naiset ovat niin ryppyisiä.

Vierailija

Naiset kun voivat arvostella ylipainonsa itse.He ovat aina mielestään isoja tyttöjä,suurenmoisia naisia,seksikkäitä pullukoita,kiihoittavan reheviä jne. jne. Jos vastaavasti lihava mies esittelisi itseään,niin taas olisi naiset äänessä,että iljettäviä kaljamahoja,yök mitä läskikasoja ym. 

liian iso naiseksi?

Minäkin olen kokoa 46 - vyötäröstä ylöspäin. Vyötäröltä olen kokoa 42 ja lantiolta 40... mutta parhaiten minulle sopiva vaatekoko on miesten 54, siinä kun on tarpeeksi pitkät hihat ja lahkeet toisin kuin naisten normaaleissa koissa. Enkä siis ole superpitkä vaan vain 180 cm - miehenä olisin vain keskikokoa, mutta täällä Suomessa ilmeisesti naisena niin poikkeuksellisen iso että minun ei pitäisi voida olla olemassa... Onneksi edes netistä löytyvissä kansainvälisissä  nuorisovaatekaupoissa on hoksattu että isoja tyttöjä on muunkinlaisia kuin lihavia, ja onneksi tykkään pukeutua nuorekkaasti. Jos suosisin rouvatyyliä, minulla olisi ongelma.

nainen on nainen aina vaan!!

Oikeasti ihana huomata, jos naiset hyväksytään naisina/ihmisinä :-) Jokainen yksilönsä ihmisten joukossa. Voimmeko(pitäisikö edes)kaikkien olla samanlaisia, näköisiä, kokoisia, käsittämätöntä, mahdotonta :-)  Olemme ensin ihmisiä, sitten muuta!! 

timo88

Läskin defenssit. Lähes kaikki yli 100-vuotiaaksi eläneet ovat nähneet jossain vaiheessa elämäänsä nälkää ja olleet näin ollen hoikkia.

timo88

Vierailija kirjoitti:
Upeita naisia. Missä ne läskit olivatkaan? Nykyihanteen mukainen superlaihuus ei ole terveellistä. Ja vanhempana ikävä kyllä nämä naiset ovat niin ryppyisiä.

Läskin defenssit. Lähes kaikki yli 100-vuotiaaksi eläneet ovat nähneet jossain vaiheessa elämäänsä nälkää ja olleet näin ollen hoikkia.

Ärsyyntynyt

Varo ettet saata timmiä naistasi raskaaksi, silloin lihoooo! Vaikka onhan siinä sekin hyvä puoli ettei kaltaisesi ääliöt pääse lisääntymään....

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat