Kommentit (5)

Taivaan jussi (ei thaimaan)

Ehkä eniten ärsyttää ulko-oven aukaisu vielä siinä vaiheessa kun ei ole varma onko sisällä ketään, mutta se tunne katoaa heti kun huomaat asunnon olevan tyhjä niin ärsytys kaikkoaa taivaan tuuliin ja tilalle hiipuu hento tunne viettelevän yksinäisyyden sulostuttavasta hetkestä, joka antaa ajatuksille untuvaisen matkan halki mielikuvituksen sotkuista puutarhaa jossa yksinäisenä odottaa itselle toista ihmistä tuomaan kodin sotkuisen tunnelman ärsyttämään elämän jokaista päivää ! :)))

Jinni

Se, ettei mitään saada tehtyä oma-aloitteisesti. Omien astioidenkin koneeseen laittaminen on ihme, pyykkiä ei saa koneeseen vaikka kaapissa ei olisi enää yhtään puhdasta paitaa, puhdasta pyykkiä ei voi kääriä vaikka ainoatakaan paria boxereita ei löytyisi kaapista.
Jos jollain ihmeellä pääsee kauppaan tuo sieltä tasan sen mitä tarvitsee seuraavan tunnin aikana, ajatustakaan seuraavalle aterialle ei voi suoda.
Olen varmasti itse syyllinen tilanteeseen, mutta täytyy myöntää että aikuisen miehen vara-äitinä oleminen alkaa ahdistaa.

Taina

Kiinnitti huomiota, että vastaajista suurin osa oli nuoria, juuri 20 päälle. Ehkä siinä iässä toisia sitten ärsyttää kaikki.. Mulla oli "todellista asiaa" ärsyyntyä, liiallinen alkoholin käyttö.. Silloin, kun elämässä ei ole oikeita ongelmia, niitä täytyy "etsimällä etsiä". Viidenkympin yli kun ikä kipuaa, ei jaksa niin pikkuasioista stressaantua. ❤ Välillä on imuroimatta ja pöydällä muruja, onneksi siihen ei kuole.. (ja täytyy myöntää, et nykyinen mies meillä imuroi itseäni enemmän). 😍

ihmetyttää vaan

Aika sietäväinen olen mutta alituinen kännykän vahtiminen ja eritoten kun sitä tehdään salassa. Hetimiten kun "poistun" hetkeksi paikalta niin on jotain katsomista ja viestitellään salassa. Tehdään tilaisuus että voi käydä kännyttelemässä, "kayn hakemassa jotain" ja vain tekosyy että pääsee kännyyn käsiksi. Tyhmäkin tietenkin ymmärtää että jotakin salaista on menossa en vain viitsi marmattaa asiasta. Eikä ne ole toki työasioita niihin aikoihin. Jos ei salattavaa niin ei tarvitse tehdä salassa, eik vaan? Muuten ihan mukiinmenevä mies.

Miesomillaan

Jinni kirjoitti:
Se, ettei mitään saada tehtyä oma-aloitteisesti. Omien astioidenkin koneeseen laittaminen on ihme, pyykkiä ei saa koneeseen vaikka kaapissa ei olisi enää yhtään puhdasta paitaa, puhdasta pyykkiä ei voi kääriä vaikka ainoatakaan paria boxereita ei löytyisi kaapista.
Jos jollain ihmeellä pääsee kauppaan tuo sieltä tasan sen mitä tarvitsee seuraavan tunnin aikana, ajatustakaan seuraavalle aterialle ei voi suoda.
Olen varmasti itse syyllinen tilanteeseen, mutta täytyy myöntää että aikuisen miehen vara-äitinä oleminen alkaa ahdistaa.

Ei saada autoa tankattua, räystäitä putsattua lumitöitä tehty, ei auton jarruja huollettua saati muuten korjattua, ei taloa korjattua, sistettua kyllä, kunhan vaikeimmat tekee ukko, ei sada puita kaadettua saati pilkottua, kannettua, pinottua, ei lipastoa korjattua, ei sitä ja tätä. Töissäkään ei olle 12 tuntia päivässä. Missä nainen joka maksaatyökalut sun muut tilpehöörit. On si kiva kun ukko on kätevä ja maksaa ne työkalut...Ja nainen vielä  luulee, että mies ostaa ne lahjaksi itselleen.

Kiitti vaan akat, ootte aika luusereita. Osaan kyllä pyylätä kokata ja tehdä ne kotityöt, en TARVITSE naista mihinkään., mutta mistä löytyy nainen joka tekee kaiken tuon? Muunlaista en huoli.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat