Kommentit (5)

Vierailija

Aika peruskauraa. Meillä minä miehenä en halua lapsia, mieluummin eroan kuin jatkan sukua. Nainen on vailla lasta, koska biologinen kello ym bs. Sanoin että ole hyvä ja etsi joku muu maksaja tälle kellollesi. Minä nautin omasta elämästäni lapsettomana harrastaen juuri sitä mitä haluan. Rakastan kyllä naistani, mutta en halua omaa elämääni lapsien takia pilata.

Vierailija

Tavallisenamiehenä on liki mahdoton löytää naista.
En ole asiaa koskaan varsinaisesti miettinyt, mutta jotenkin 'aina' oletin perheen kuuluvan tulevaisuuteeni. Ensi vuonna täytän 30 eikä naista olekaan ilmaantunut, joten heikolta näyttää. Olen tuota kolmeakymppiä pitänyt takarajana tässä asiassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tavallisenamiehenä on liki mahdoton löytää naista.
En ole asiaa koskaan varsinaisesti miettinyt, mutta jotenkin 'aina' oletin perheen kuuluvan tulevaisuuteeni. Ensi vuonna täytän 30 eikä naista olekaan ilmaantunut, joten heikolta näyttää. Olen tuota kolmeakymppiä pitänyt takarajana tässä asiassa.

Pöh!
Itse tulin isäksi ollessani jo 51-vuotias.
Enkä kadu. Vaikken voi tietää, tuntuu jopa siltä, että osaan nyt nauttia vanhemmuudesta eri tavalla kuin olisin nuorena osannut. Silloin oli niin kova kiire, kun näin jälkeenpäin miettii. Olen varma, että ehdin nyt olemaan läsnä tyttäreni elämässä paljon enemmän kuin olisin 20 vuotta sitten ehtinyt.

41v sinkkumies

Varmaan on naisilla rima korkealla. Naiset katsoo aina ulkonäköä ja kelpuuttaa sitten miehen joka on luonteeltaan tosi huono joka ei kykene lapsista edes huolehtimaan. Joku juopon renttu naisille kelpaa mutta ei fiksu ja hyvin naista kohteleva mies. Hyvä ulkonäkö ei tarkoita että mies olis hyvä luonteeltaan ja kohtelisi naista hyvin. Sen kun naiset ymmärtäisivät niin kumppani löytyisi helposti.

Vierailija

41v sinkkumies kirjoitti:
Varmaan on naisilla rima korkealla. Naiset katsoo aina ulkonäköä ja kelpuuttaa sitten miehen joka on luonteeltaan tosi huono joka ei kykene lapsista edes huolehtimaan. Joku juopon renttu naisille kelpaa mutta ei fiksu ja hyvin naista kohteleva mies. Hyvä ulkonäkö ei tarkoita että mies olis hyvä luonteeltaan ja kohtelisi naista hyvin. Sen kun naiset ymmärtäisivät niin kumppani löytyisi helposti.

Jääviä tietysti miehenä mennä sanomaan, mutta taitaa vallita jopa käänteinen suhde miehen ulkonäön ja muiden positiivisten ominaisuuksien välillä. Näin yleistäen. Korkeat testosteronitasot tekevät miehestä miehekkään, isoleukaisen, leveäharteisen, matalaotsaisen, matalaäänisen jne. Samalla kuitenkin testosteroni lisää aggressiivisuutta ja madaltaa keskittymiskykyä. Useinhan esimerkiksi väkivaltarikolliset ovat erittäin miehekkään/komean näköisiä. Toisaalta taas jostain koulunsa huolella istuneista koodareista löytyy pehmeäpiirteisiä ja rauhallisia miehiä.
Näin mutkia oikoen.

Mutta paha naisia on tuosta syyttääkään. He haluavat lisääntyä miesten kanssa, joilla on hyvät geenit. Ei kumararyhtinen nörttipoika ole vielä ollut luomakunnun kruunu sataakaan vuotta, vaikka meillä nykyään on sellaine jopa maailman rikkaimpana ihmisenä. Naiset eivät ole vielä ehtineet sopeutua.
Naiset saattavat ottaa siittäjäksi korkean teston miehen ja lapsesta huolehtimaan matalan teston miehen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat