Kommentit (2)

Nainen 2016-luvulta

Mitäpä jos toimituksessanne miettisitte kerrankin, onko tehtävänne saada nainen tuntemaan itsensä ikuisesti riittämättömäksi vai ehkä vahvistaa koko naissukupuolen itsevarmuutta ja saada meidät naiset, joiden voimin koko maailma pyörii, tajuamaan oma arvomme?

Ymmärrän kyllä että mainostulot ovat iso osa budjettinne tulopuolta, mutta voisittehan mainostaa vaikka naisille oikeasti hyödyllisiä asioita kuten koulutusta, tasa-arvoa, oikeudenmukaisuutta, tekniikkaa, juridiikkaa.

On älytöntä, kammottavaa ja sairasta, että te v. 2016 ylläpidätte ja edistätte naiskuvaa, jossa vain yhdenlainen nainen kelpaa, kukaan ei riitä, mikään ei ole tarpeeksi hyvin ja jossa naisen aika haaskataan epäolennaisuuksiin sen sijaan, että naisia sekä oman elämänsä subjekteina että ihmiskunnan huomattavimman resurssin muodossa hyödynnettäisiin omaksi ja koko ihmiskunnan parhaaksi.

Ihmisessä, siis naisessa, tärkeintä ovat aivot. Ei vartalotyyppi, ihotyyppi, hiustyyppi.

JonnaJonna

Nainen 2016-luvulta kirjoitti:
Mitäpä jos toimituksessanne miettisitte kerrankin, onko tehtävänne saada ......

No hohhoijakkaa! Rintsikat roviolle ja sitä rataa!
Tämä artikkeli oli hyvä ja asiallinen ja auttaa naisia korostamaan parhaita puoliaan.
Valitettavan harva tietää vartalotyyppinsä ja mitkä vaatteet sille sopii. 
Monelle jotka kamppailevat pukeutumisongelman kanssa, neuvot ovat kultaakin kalliimmat.
Kauniit, hyvin istuvat vaatteet tuovat iloisen mielen ja ripauksen itsevarmuutta, kun nainen tuntee itsensä kauniiksi. 
En tajua kuinka joku on voinut pahoittaa mielensä tästäkin. Uskomatonta tämä nykyaika ja nykyajan 2016-luvun naiset.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat