Kommentit (3)

Vierailija

Suomessa on valitettavasti latistamisen kulttuuri vallalla, muita ei kehuta, vain virheistä huomautetaan ja silloin varsinkin yritetään estää kaikin keinoin jos joku yrittää tehdä jotain sellaista josta olla kateellinen.

Sanoisin itse ohjeeksi nuorelle, että älä kysy muiden mielipidettä, luota niin paljon itseesi että menet ja teet mikä oikealta tuntuu, muuten voi jäädä tekemättä jos latistajat päästetään ääneen.

Homionhakuisuutta..

Vierailija kirjoitti:
Suomessa on valitettavasti latistamisen kulttuuri vallalla, muita ei kehuta, vain virheistä huomautetaan ja silloin varsinkin yritetään estää kaikin keinoin jos joku yrittää tehdä jotain sellaista josta olla kateellinen.

Sanoisin itse ohjeeksi nuorelle, että älä kysy muiden mielipidettä, luota niin paljon itseesi että menet ja teet mikä oikealta tuntuu, muuten voi jäädä tekemättä jos latistajat päästetään ääneen.

Varmaan nämä ketkä valitta ei ole koskaan kenellekään sanoneet mitään ikävää pelkkää hyvää vain?Suomessa ei ole sen enempää latistamiskulttuuria kuin muualla..tämä ikuinen valitus johtuu ylätäkylläisyydestä sillä saa  tuoda itseään esiin..kaikki meidän julkimot alkavat  koulukiusattuja tai  masentuneita  silti änkeävät lehtien palstoille?Syyria Intia tai Afganista  ym.ym.ym..olisi oikeat maat naisten valitukseen olosuhteet  missä he siellä  elävät mutta ei täällä kitistään joka hiton asiasta mitään muuta  kuin huomioita haetaan ...Mutulla mennään miksi ei voi kertoa kuka on estänyt tekemästä kaikinkeinoin  ja mitä?En  usko näihin juttuihin ennenkuin naama ja   ja nimi  esillä  jos on  latistettu  se  omaa hölmöyttää jos antaa latistaa.. .höpö höpö  Suomi sitä Suomi tätä sama ralli ja moite Suomesta  olkaa tyyväisiä  veteraaneille että saatte asua itsenäisessä maassa. jos ei noin ole  muuttakaa  sinne missä hyvä olla..Aina tuo kateus sana tulee esiin ihme juttu kuka on kateellinen  kenelle  kerro..vali vali  olkaa tyyväisiä menkää  lenkille elkää narisko joka hiton jonninjoutavasta. lakatkaa haukkumasta rakkikoiran  tavoin Suomea .ärsyttävää ei kunnon juttua  lehden aukaisee siellä se valitus alkaa  miuta ei ole huomoitu valitusta valittamisen ilosta..harmittava..kateuskorit maistuu puulta ja on käytettyy kannattaisi  opetella joku sana tuon sijaan. Olkaa  tyytyviisä  mitä on eikä hamuta jonninjoutaavaa..inhoan sydämeni  pohjasta  muiden syllistämistä..ja itse leikitään martyyriä..ihan sama naisena mitä miulle sanotaan  ei tulis mielenkään loukkaantua jokaisella on oma mielipide se on siinä :)!Jos  joka asiasta  vetää herneen nenään miten näille itseään kaikkien  muiden yläpuolella  pitäville ihmisille  voi puhua..ettei loukkaa kehua kauneutta viisautta ja kaikkea maan ja taivaan  väliltä  ?

Vierailija

Mitä vikaa on snägäri-työssä, ovatko he ikään kuin esimerkki jostain epäonnistujista ja kokki jotain jaloa ja ylempää kastia? Itse olen kyllä saanut snägärin neidoilta paljon enemmän kaikenlaista kulttuuria ja iloa kuin yhdeltäkään kokilta jossain kupansyömässä ravintolassa. Eikä ole tarvinnut lähteä nälissään jonkun ristiin laitettujen ylihintaisten piperrysten jälkeen joiden päälle on tiputettu jotain ikään kuin kastikkeeksi. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat