Kommentit (12)

Katkera kansa

Maisan kanssa samaa mieltä. Jos mies haluaa maksaa ja hemmotella ja siihen on varaa niin se on ihan ok. Saahan mieskin suhteesta jotain takaisin joten mikä ongelma?

Tämän tyyppinen katkera tuomitseminen siitä että muka elää siivellä jos mies maksaa kuuluu oikeastaan vaan suomalaiseen kulttuuriin olen huomannut, että naisen pitää olla niin itsenäinen että tienaa omat rahansa.

Kysyn vaan että ketä oikeasti vedätetään siinä kun nainen käy töissä ja hoitaa päälle vielä kodin ja lapset - ilmaiseksi! Jos mies ei osallistu tekemiseen niin kai sen pitää sitten maksaa edes rahallinen korvaus.

No kukin saa elää tyylillään mutta turha muita moittia heidän valinnoistaan sanoisin. Toisaalta uskon että moni katkera valittaja huolisi sekunnissa Maisan osan jos siihen olisi mahdollisuus..

Vierailija

Meillä taas asetelma toisenlainen. Mies kotona ja minä töissä. Luulen, että jos ihmiset tietäisivät, että 80% rahasta tulee minun kukkarostani he ajattelisivat täysin samoin, että mieheni vain siipeilee.

Muutenkin koin heidän tarinansa omanani. Meilläkin suhde eteni salamarakastumisesta nopeaan yhteen muuttoon. Ensikesälle on häät suunnitteilla.

Miksi nykyään tehdään rakkaudesta niin hankalaa ja katkeroidutaan toisten onnesta. Jos tuntuu oikealta eikä emmitytä hetkeäkään, niin silloin uskon, että oma päätös on ainut ja oikea. :)

Vierailija

Ei kai siinä muuten mitään oliskaan, mutta kun tuo nainen on ollut täys hepsankeikka aiemmin, niin en minä ainakaan luottaisi noin nopeasti ihmiseen, jolla on sutturan historia. Ymmärrän että miehillä päässä pimahtaa kun näkevät viimisen päälle tuunatun naisen, mutta kannattaa kysyä itseltään miksi se nainen on ittensä leikellyt sellaiseksi seksinuken näköiseksi? Mitä se kertoo elämänarvoista?

Huijareilla yleensä on kauhea kiire, äkkiä vaan yhteen ja nopeesti kihloihin, heti pullat uuniin jne. Tosirakkaus malttaa kyllä odottaakin. 

Ei siinä mitään, hauskaahan se varmasti on leikkiä kotia tuollaisen bimbon kanssa, mutta turha kuvitella että tämä joku unelmien rakkaustarina olisi. Tässä kumpikin käyttää hyväkseen toistaan ja nauttivat sen muutaman vuoden mitä tästä korkeintaan saadaan hekumaa imettyä irti, sitten erotaan.

nainen

Ei kai siinä muuten mitään oliskaan, mutta kun tuo nainen on ollut täys hepsankeikka aiemmin, niin en minä ainakaan luottaisi noin nopeasti ihmiseen, jolla on sutturan historia. Ymmärrän että miehillä päässä pimahtaa kun näkevät viimisen päälle tuunatun naisen, mutta kannattaa kysyä itseltään miksi se nainen on ittensä leikellyt sellaiseksi seksinuken näköiseksi? Mitä se kertoo elämänarvoista?

- ehkäpä Jari-Matti onkin löytänyt Maisasta vertaisena ja nähnyt tuon ulkokuoren alle. Annetaan heidän rakkaudelleen tilaisuus.

Vierailija

Eipä tuo minulle kuulu ja onhan Maisa kaunis fiksu nainen. Eikä tuossa mitään ongelmia ole tai tule kun tekee avioehdon jos menee naimisiin...

Latva-laho

miten voi olla Latvala noin tyhmä?-ryhtyy elättämään tuota "tositv-tähtöstä", entä missä on kolmas pyörä Ninni Vartiamäki? joka kävi hankkimassa uudet daisarit samaan aikaan kun asui/asuu Latvalan talossa! - mistä tämä Ninni sai silloin rahat tähän kalliiseen operaatioon?  tämä ninni kuulemma huijasi rahat operaatioon ulkomailla töissä olevalta mieheltä, tämä on faktaa. Maisa väittää että he auttoivat tuollon ystävää Ninniä hädässä!?niinkö? valehtee päin naamaa. Kuka neuvoi Ninniä tässä rintojensuurennusleikkauksessa ja miten Ninni saisi siihen rahat ? eikö Latvala tajua minkälaisten naikkosten kanssa on tekemisissä!

Edestä löytää..

Tämä on vielä toistettava koska tämä on totta!

miten voi olla Latvala noin tyhmä?-ryhtyy elättämään tuota "tositv-tähtöstä", entä missä on kolmas pyörä Ninni Vartiamäki? joka kävi hankkimassa uudet daisarit samaan aikaan kun asui/asuu Latvalan talossa! - mistä tämä Ninni sai silloin rahat tähän kalliiseen operaatioon?  tämä ninni kuulemma huijasi rahat operaatioon ulkomailla töissä olevalta mieheltä, tämä on faktaa. Tämä on ja olisi Latvalan hyvä tietää!!! Maisa väittää että he auttoivat tuollon ystävää Ninniä hädässä!?niinkö? valehtee päin naamaa. Kuka neuvoi Ninniä tässä rintojensuurennusleikkauksessa ja miten Ninni saisi siihen rahat ? eikö Latvala tajua minkälaisten naikkosten kanssa on tekemisissä!

Herää Latvala!

Miten Latvala voi olla tuollaisen naisen kanssa? -uusimpien tietojen mukaan tämä on kiristänyt rahaa useilta miehiltä mm tekaistuilla raskaustiedoilla jne! Joutaisi jo oikeuteen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat