Sivut

Kommentit (37)

vm.66

Kovin hän jaksaa kuitenkin mediassa olla esillä kun joka tuutista hänen valituksensa kuulu.

Ompa taas positiivinen ilmaus ja kateus paistaa läpi. Raakel teki kovan työn itsensä kanssa jota ainakin minä ihaillen seurasin. Surullista että sairaus otti yliotteen, mutta toivottavasti vain hetkellisesti. Elämä jatkuu ja valoisa persoonasi on hurmaava olit sitten minkä kokoinen tahansa. Kaikkea hyvää sinulle Raakel !

tsaaritar

Harmittaa varmaan että laihdutetut kilot on tulleet takaisin. Niistä vaahdottiin aikanaan joka lehdessä ja julkaisussa. Mutta kun se menee melkein aina niin että ylpeys käy lankeemuksen edessä.. Olisko nyt vaan viisasta todeta hyvin ykskantaan että sairasteltu on ja kilot ovat tulleet takaisin.. Kitinä ja vinkuminen on ikävintä mitä minä tiedän täällä palstoilla. Se on vaan myönnettävä itselleen että mässätty on ja nautiskeltu ja ihan siitä tämä kaikki johtuu..  Sairaudet yleensä laihduttaa ettei niitä voi syyttää lihomisestaan..

Selittelyä

Kaikki kilot tulivat takaisin ja ylimääräistä päälle. Turha siitä on selitellä joka paikassa ja laittaa kaikkien sairauksien piikkiin. Mopo karkasi pahasti käsissä ja tässä on tulos.

Vierailija

Toivottavasti elämäsi tasaantuu ja voit taas treenata jonkin verran, eihän sitä niin kauheasti tarvitsekaan.  Tsemppiä, olet ihana ja positivinen esimerkki meille muille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten te voitte olla noin kuvottavan ilkeitä ja katkeria? Tsempit Raakelille, olet upea!

...Ensin rahastetaan laihtumisella. Ja sitten natistaan sairauksilla. Harva jaksaa loppu elämäänsä bantata .koska on taipuvainen lihomiseen niin on. Minulta on kumpikin lonkka leikattu. Tekonivelet . Silti ei kilot lisäänny. Kun on geeneissä lihavuus niin on . Täytynyt olla jo ennenkin kilpisrauhas ongelmaa kun lihava on Aina ollut. Keinotekoisesti ei pysyvää laihuutta saa tai ei jaksa loppu elämäänsä ponnistaa. Nyt sitten ehkä rahastetaan taas uudella kirjalla...toivon kuitenkin kaikkea hyvää. Racelille. Lycka till att du blir frisk. Hyvän näköinen olet pyöreänäkin. Ja minunkin pitää käydä tekonivelieni kanssa töissä. Butikissa myyjänä joten tiedän mitä lonkka särky on..

Vierailija

Minun serkkuni myös pudotti elämänmuutoksella . Urheilemalla. 40 kiloa. Kolme vuotta jaksoi. Taistella. Sitten alkoi taas kilot tulla takaisin. Ei jaksanut sitä rääkkiä. Kun on lihavaksi taipuvainen niin on. Lonkat ja polvet olivat hänellä jo rasittuneet lihavana olessa ja reenaus nyt lisäsi enempi niin leilkaus on hänelläkin edessä ja painon nousun kanssa on hänen jatkettava elämää niin kauan kuin on elämää. Rahastaan ei serkkuni päässyt/pääse kun ei Ole tunnettu. Leikkaus jonossa on. Ja työkyvytön tällä hetkellä pienellä liksalla särkyjen kanssa. Eipä hän isosti huudellutkaan PYSYVÄSTÄ laihtumisesta. .Niin ei Ole sitä jälki pyykkiäkään.. rahastusta. Tai pahaa omaatuntoa

kanssa sisar

Itse olen kokenut saman kuin Raakel. Asian erille tuominen on hyvä. Moni ei tiedä alttiudestaan sairastua kilpirauhasen vajaatoimintaan tai liikatoimintaan. Kova liikunnallinen rasite tai sairaus voi myös aiheuttaa sairauden. Itse olen liikunnan opettaja koulutukseltani, ei ole siitä etteikö osaisi liikkua. Sairastuminen tulee puuntakaa, ja se on meille naisille aika kova pala. Vielä jos on saanut laihdutettua voi palautua takaisin. Pienikin taka isku saa jo tiputetut kilot takaisin nopeammin kuin toisilla. Olen ylpeä raakkelista joka uskaltaa kertoa sairaudesta ääneen, ja on päässyt sinuiksi oman kehonsa kanssa. Se ei ole helppoa tässä sairaudessa.

Vierailija

Hänen R remppansa oli tapetilla joka paikassa aikaisemmin. Ärsytävyyteen asti. Se määrä mitä hän treenasi oli jo 'tavalliselle' viulunsoittajataustaiselle naiselle aivan sairas määrä. Ei ihme että romahti. Ei se treenimäärä ollut terveellisisä mittasuhteissa ollenkaan. 

Kohtuus kaikessa on järki sanoma kaikkeen toimintaan. Terveellä liikkumisella ja ruokailulla - pitkällä tähtäimellä - tehdään loppuelämään tasaisesti eteneviä muutoksia, muutoksia, jotka kestävät. Voisit jo poistua takavasemmalle juttuinesi raakkeli. Elämäntapamuutos ei ole juttusi, koska elämäntapamuutoksia ei tehdä hampaat irvessä.  'Remppaa' nyt itsesi johonkin kondikseen kaiken valittamisen sijaan. Elämä ei ole suoritus. Elämästä tulee nauttia.

kilppari

Omituista kuinka ihmiset yrittävät kaikin keinoin mitätöidä kilpirauhasen vajaatoiminnan aiheuttamaa painonnousua. Kyseessähän on sairaus, joka muun muassa hidastaa aineenvaihdunnan ja näin ollen paino nousee.

Painonpudotus on miltei mahdotonta, ennenkuin oikea lääketasapaino löytyy.

On surullista että sairaudesta kärsivät leimataan vielä ulkopuolisten taholta " sairaudella selittäjiksi " ja ties miksi.

Tsemppiä Raksulle kohtalotoverilta.

Vierailija

Lukeudut itsekkin mainitsemiisi naisiin. Haukkumalla muita. Rakell on itse tuonnut isosti julkisuuteen laihtumisensa jopa rahastanut sillä eri muodoissa esim...kirjalla. Joten mielipiteitä saa olla....Sitä saa mitä tilaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat