Poikaystäväni ei halua seksiä

turhautunut

Ollaan siis seurusteltu 1,5 vuotta, ja seksi vaan vähentyy ajan myötä.. Ollaan pantu ehkä 3 kertaa parin kk aikana. Miehelläni aina jotain syitä haluttomuuteen, esim stressi tai väsymys. :/ Kumma kun jaksaa silti kavereita nähdä kokoajan myöhään illalla ja tehä kaikkea muuta mut ei jaksa seksiä harrastaa..Ollaa riidelty suhteemme aikan kunnolla ehkä 3 kertaa, kaikki johtuu seksistä. Mulle kelpais 2-3 kertaa viikossa, mutta hänelle riittää kerta tai ei ollenkaan. Oon tullu torjutuks kymmeniä kertoja, joka vaikuttaa itsetuntoon. Ainaku vähä kosketteleeki nii poikaystävä sanoo "älä nyt, ei jaksa, katotaa nyt tätä leffaa". Viime kerral sanoin sille, et en enää aijo tehä alotetta, ku tuun aina torjutuks. sanoin kans et must tuntuu ettet haluu mua ja et pidä mua enää kauniina/seksikkäänä. No se sano sitte et ei tää johdu sust ollenkaa vaa stressistä. En nyt tiiä kuinka kauan kestän tätä :( ja siis poikaystäväni on 25, ja mä oon 23. Mitä te tekisitte täs tilantees? Meillä menee muuten hyvin, meillä on aina kivaa ja hän on ihana. Seksiä jos ois, niin ois täydellinen pakkaus..

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat