Kommentit (8)

suomalainen 1958

Antti ei ymmärrä, miksi ihmiset tekevät lapsia... Heh, ei siis ymmärrä omia vanhempiaankaan ja sitä, miksi on itse olemassa.

Vierailija

Suuri osa ihmisistä tekee lapsia vain koska ne nyt pystyy sekoittelemaan pissavehkeitään. Se moniko oikeasti osaa hoitaa jälkikasvuaan on sitten aivan toinen juttu. Kun olen seurannut joidenkin ikätoverieni toilailua niin olen aika tapuvainen tulemaan johtopäätelmään että joidenkin useidenkin olisi kannattanut jättää lapset tekemättä. Onneksi melko pitkälle nykypäivään asti naiset ovat olleet sen verran tolkumpia, että vaikka eivät ole ymmärtäneet olla antamatta lastensa isille niin ovat kuitenkin tästä huolimatta melko hyvin hoitaneet lapset maailmalle.

shorter time preference

Hintillä ei ole edellytyksiä käsitellä asioita PITKÄJÄNTEISESTI. 2 vuoden parisuhdehan on jo ikuisuus homojen alakultuurissa..

Vierailija

Ihanaa Antti...vaikken Kissi Vähä-Hiilarista välittänyt,nyt alkaa hän tuntumaan jo vähän kuin toteemi-eläimeltäni :) Kommentit tässä sekä aiemmin muutosta Lontooseen pois täältä juntti-ilmapiiristä, ihailen,myötäilen ja olen kade.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat