Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Oma kokemus vedenkestävästä ripsarista taas oli se, että väri klimppiinnytti kaikki ripset yhdeksi yhtenäiseksi kököksi. Järkyttävin ripsiväri, mitä olen koskaan testannut. Suoraan roskiin.

"Halpis"minä

Minä pidän bb- voiteesta. Levittyy hyvin, ja on sopivan kevyt. Suosittelen!
Kynsilakat ovat myös hyviä, ollakseen halpoja. On paljon pahempia....
- Hieman " negatiiviseen" sävyyn oli tuo artikkeli kirjoitettu. Hyviä meikkejä on, tuolla hinnalla!

Vierailija

Luksustako sitten neljällä eurolla olisi pitänyt saada? Lidlin meikeistä olen käyttänyt luomiväriä, kynsilakkaa ja tavallista, ei-vedenpitävää ripsiväriä, ja olen ollut oikein tyytyväinen kaikkiin. Erityisesti tuo ripsiväri on parhaita, mitä olen mistään ostanut. Mutta kai siinäkin sitten on arvostelijan nenälle sopimaton tuoksu tai jotain muuta nipotettavaa.

keijukainen

Tykkään Lidlin BB-voiteesta. Toimii mun kuivalla iholla paremmin kun kalliimmat vastaavat. Kummallisen negatiivinen asenne paistaa kirjoituksesta läpi.

Meikkaaja

Minäkin pidän bb-voiteesta. Kestää koko päivän, levittyy hyvin ja on sopivan satiininen - ei liian kiiltelevä tai matta. Johtuisikohan hapan kommentti siitä, että Me Naiset saa mainosrahat markettimeikeiltä, EI Lidlin mainoksista.

Muista Lidlin meikeistä en erityisemmin pidä, tosin luomiväri on samaa tasoa Lumenen kanssa (josta en myöskään pidä).

Lyyti

Ostin huulipunan josta pidän paljon, aion myös kokeilla luomivärejä.. Monia vuosia olenkin jo käyttänyt Lidlin Q10 yövoidetta, jota paremana en pidä yhtäkään kalliiden sarjojen satasen tai yli voiteita. Kokeiltu on niitäkin muinoin..

Global

Tää on lidliä syrjivä juttu, lidli myy Euroopassa 80 miljardia , tuskin eurooppalaiset väärässä kuin joku arvoton journalisti juppi , kuka käyttää
merkkituotteita.
Tää kannattaa ignooreta heti , suomen peräkylän journalisti aivoton idiootto

huah

Lidukka???? Järkyttävän asenteellinen kirjoitelma, ilmeisesti otti päähän kun joutui itse Lidukasta hakemaan meikit, kun taas monikansalliset, printtilehdet elättävät kosmetiikkaritykset hukuttavat "toimittajat" tuotteisiinsa, ja niistähän ei sitten synny kuin positiivisia juttuja....

Vierailija

No yllätys yllätys... Arviot meikeistä tehdään sen perusteella miltä ne tuntuvat. Olisiko syytä mieluummin katsoa mitä ainesosia ne sisältävät??

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat