Kommentit (8)

Siis hä?

Siis voiko "journalismi" enää alemmas vajota?.

Ensinnäkin kirjoittaja ei ilmeisesti sienistä pidä, mm. Maku aihe ei pidä alkuunkaan paikkaansa. eikä kyllä moni mukaan asia...

Jos sienistä ei pidä niin kirjoittaa, "en pidä sienistä". Mutta valehtelemaan/muunneltua totuutta, ei pitäisi lähteä kirjoittamaan....

E

Aivan käsittämätönta. Mielenkiinnolla lukisin tämän kirjoittajan muitakin artikkeleita, toivon todella että ne eivät ole tikusta tehtyä asiaa, ja jos ovat niin voisiko kirjoittaa edes hieman laajemmalla katseella eikä tuolla irvailevalla tyylillä?

ei pakollinen, ei vittu mikä m...

Wanha kunnon LoL, mitäs lueMME menaisia? onko teillä tekosyitä? jos ei älkää vinkuko :D

Itse menin ilmeisesti toimittajan ansaan, eli niin ilmapäinen oli otsikko jo että kiehahti.. ja se sai mustakin klickauksen. Nyt menaiset estolistalle ja takas surffaan...

ps. hahaha nyt tajusin miks niin vähän kommentteja, liian vaikee bottikysely :D

"Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan"

Vierailija

Vanhempani tykkäävät sienistä, samoin appivanhempani. He myös keräävät niitä ja tekevät niistä ruokaa. Siskontyttö pitää myös sienistä. Heillä on täydet oikeudet siihen. EI haittaa minua yhtään.

Minä opettelin tykkäämään sienistä 45 vuotta, ja lopulta luovutin. Jos sienet on pilkottu riittävän pieniksi ja niiden maku on onnistuttu peittämään täydellisesti (ilman sipulia), pystyn kyllä syömään niitä.

Minua ei haittaa se, että sukulaiseni esittelevät minulle sienisaaliitaan. Useimmat sienet ovat kauniita. Sukulaiseni myös osaavat asetella ne kauniisti ennen kuvan ottamista, joten lähettäkää vaan sienikuvia minulle.  :) Parhaita sienikuvia ovat kuitenkin ne, jotka on otettu ennen sienten poimimista.

Vierailija

Jäitä hattuun jengi! Virpi on viihdetoimittaja, ei tarvii ottaa niin pirun vakavasti!

Ja niistä kirjoittajan muista jutuista, niille oon joskus nauranut vedet silmissä. :-D

Vierailija

Siis herranjumala nauroin vedet silmissä! Kun ymmärtää että tämä juttu on kirjoitettu viihdeuutiseksi, sen on tarkoitus viihdyttää & sitä ei kannata ottaa turhan vakavasti, huomaa että teksti on oikeastaan aika nokkela ja oivaltava. Teksti on elävää ja huvittavaa & minut se ainakin sai nauramaan ääneen!
Älkää ottako sitä niin vakavasti, juttua tuskin on kirjoitettu siksi että ketään haluttaisiin loukata.
Ps. Sienet on hyviä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat