Pintakuiva herkkä sekaiho

20 veee

Minulla on siis aika ongelmallinen iho. Otsassa pieniä ryppyjä/viivoja en tiedä miten kuvailisin, mutta johtuvat kai kuivuudesta. Kärsin mustapäistä ja finneistä T-alueella sekä nenän vieressä molemmin puolin. Minulla on myös vähän valkoisia pieniä näppyjä kasvoilla jotka vaan ovat eivätkä kehity finneiksi. Kerran kuussa tulee iso ihonalainen finni poskeen mutta ei aina menkkojen aikaan edes.. :( Ihoni on herkkä ja iho punoittaa helposti nenän viereltä molemmin puolin, jos käytän liian vahvaa puhdistusainetta.
Illalla puhdistan meikit vanulapulla jossa oliiviöljyä, sen jälkeen puhdistan erisanin puhdstusgeelillä ja lopuksi laitan arganöljyä yöksi. Aamulla puhdistan erisanin puhdistusgeelillä ja laitan erisan kosteuttavan kasvovoiteen. Kaksi kertaa viikossa käytän tiettyinä päivinä phytomer entsyymikuorintaa, sitten lumenen turvenaamiota ja viimeiseksi lumene rauhoittava kasvonaamiota. Ostin juuri xylidermiä apteekista ja mietin pitäisikö vaihtaa se erisaniin, jos kosteuttaisi enemmän. Syön terveellisesti, otan sinkkiä ja urheilen pari kertaa viikossa. Millä saisi finnien tulon loppumaan ja mustapäät vähän vähenemään... Löytyykö apuja tai tuotesuosituksia ?

Kommentit (1)

Sari-H

Hei!

Kuvauksesi perusteella sulla on vähän samankaltainen iho kuin mulla. Tosin nyt olen jo 33-vuotias, mutta vielä parikymppisenä mullakin oli enemmänkin sekaiho. Vielä nykyäänkin iho jonkin verran oikuttelee ja kuukautiskierto vaikuttaa asiaan, mutta ihon tilanne kuitenkin rauhoittunut ja tasoittunut siitä, mitä se oli vielä parikymppisenä. Itse olen saanut todella suuren hyödyn hedelmähapoista. Hedelmähappokuorinnat tasoittavat ja rauhoittavat ihoa sopivasti, lisäksi ihoni on paljon kirkkaamman värinen hedelmähappokuorintojen ansiosta. Olen tilannut hedelmähappokuorintoja kotikäyttöön täältä:

topskincare.suomalainenverkkokauppa.fi

Esim. Juicy beauty mantelihappokuorinta mieto pitoisuus sopii mulle todella hyvin. Sekoitan mietoa mantelihappoa kasvoveteen, ja valelen sitä illalla iholle ja annan vaikuttaa yön yli. Toinen suosikkituotteeni tästä nettikaupasta on mikrohionta, joka voisi sopia sunkin ihollesi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat