Kommentit (15)

Vierailija

Siinähän ns. kansanedustaja törsäsi viikossa saman verran kuin minulla on varaa koko kuukauden ruokiin. Minusta kansanedustaja ei edusta kansaa jos palkka on suurempi kuin edustamansa kansan ansiot!

Vierailija

Kuukaudelle käyttövara on n. 150 euvostoliiton ruplaa ruokaan ja muuttuviin kuluihin! Näemmä  noiden syöttösikojen olisi syytä tutustua 1100e nettopalkansaajien arkeen ennen kuin alkavat elvistelemään.

Zirup

Vierailija kirjoitti:
Siinähän ns. kansanedustaja törsäsi viikossa saman verran kuin minulla on varaa koko kuukauden ruokiin. Minusta kansanedustaja ei edusta kansaa jos palkka on suurempi kuin edustamansa kansan ansiot!

No, just joo. "Kansa" sisältää kyllä laidasta laitaan erilaista sakkia. Köyhiäkö vaan saisi "kansassa" olla? Tiedoksi vaan, että suurin osa Suomen kansasta tod.näk. ansaitsee enemmän kuin sinä.

Sinänsä kiintoisa ajatus tuo "kansanedustaja ei saisi saada suurempaa palkkaa kuin edustamansa kansa". Eli eduskunnassa pitäisi olla eri yhteiskuntaluokille omat kansanedustajat, niinkö. Mitenköhän se muuten toimisi? Joku köyhä siis valitaan Joensuusta eduskuntaan. Hän saa saman verran liksaa kansanedustajana kuin työttömänäkin ja näin ollen hänellä ei ole varaa reissata Helsingissä viikottain eikä hankkia sieltä kakkosasuntoa, ja koska virka-autoakaan ei köyhälle edustajalle suoda, hän joutuu kävelemään jne. jne. Koska hän ei ole koskaan työpaikallaan, hän saa kenkää. Jotenkin näinkö se menisi?  Saa jatkaa ajatusleikkiä ;)

Veronmaksaja kuittaa junamatkat

Kätevää käväistä junalla Helsingissä hakemassa LEMPIVAATTEITA ja maksattaa unohtamisensa veronmaksajilla!!

Vasemmisto on ihan samaa tuubaa kuin muutkin puolueet eikä Li tiedä yhtään mitään pienipalkkaisen ihmisen elämästä.

Vierailija

Veronmaksaja kuittaa junamatkat kirjoitti:
Kätevää käväistä junalla Helsingissä hakemassa LEMPIVAATTEITA ja maksattaa unohtamisensa veronmaksajilla!!

Vasemmisto on ihan samaa tuubaa kuin muutkin puolueet eikä Li tiedä yhtään mitään pienipalkkaisen ihmisen elämästä.

Ei tuota lippua varmaan maksa kukaan. Tyhjä paikka, jossa voi istua ilmaiseksi. Juna kulkee samalla tavalla kuin aina eikä tuota enempää kuluja vaikka istujia on yksi enemmän. 

Kaikista puolueista vasemmisto on se pienin paha. Muut tulevat tekemään tavalliselle ihmiselle paljon enemmän huonoja päätöksiä kuin vasemmisto. Mikään puolue ei ole kuitenkaan täydellinen eikä kaikkia epäkohtia saada millään korjattua. 

Vasemmiston edustajat harvoin ovat korruptiosta syytettyinä tai kähmivät työkavereita diplomaattiasemassa. Vasemmisto onkin uhka nykypäivän finanssipolitiikalle. Jos haluatte asioihin parannusta niin äänestäkää vasemmistoa. Keskusta ja oikeisto on oman kuopan kaivamista...

Vierailija

Kaikki on niin suhteellista, olisi ihan mielenkiintoista nähdä lista siitä miten paljon Soini, Sipilä ja se Orpopiru yms puoluepamput laittavat ruokiinsa rahaa ennen kuin tuomitsee LI:n kovin kärkkäästi, tuskin Soininkaan maha on pelkästä katolisesta pyhästähengestä niin suureksi kasvanut. Eikä tuosta nyt oikein voi muuta päätellä kuin että suomessa ruoka on kallista ja kasvisruoka sikakallista. Toisaalta kun hallituksen kyykytystoimet tulevat kunnolla voimaan, niin kyllä se ruuan hintakin tulee laskemaan kun on pakko ostaa oikke halpaa epäterveellistä ja ulkomaalaista kun suurella osalla ei ole varaa edes siihen mitä tähän asti on syönyt. Eipä siinä mitään suomi on vielä melko vapaa maa, jos enemmistö haluaa  extreme-keppiä ja kartuttaa porvarien jo ennestäänkin pullottavia kukkaroita  niin kyllä minunkin selkäni sen kestää jos muidenkin, en minä kyllä silti niitä äänestä.

Vierailija

Aivan, mutta ne onkin oikeistolaisia "pomomiehiä" eikä niiden syömiseen sovi puuttua. Annas olla kun vasemmistolainen ja nainen syö niin sehän on jo lähtökohtaisesti väärin sen pitäisi elää pelkällä herrojen armolla.

V. Eronmaksaja

anonyymi kirjoitti:
Li syö kuin pikkulintu. Enpä usko, että tuossa on kaikki kulut, jos syö eniten ulkona.

Eihän sitä kaikkea tarvitse itse maksaa.

Suomessa ei ole korrutpiota, vaan Maan Tapa.

Vierailija

Jep, persujen Hakkarainenkin on  sentään ollut ikänsä vanhempiensa perustamalla sahalla tekemässä kovaa duunia ja kuinka "fiksuja" se veistelee.

En minä kaipaa LI:n kohdalla mitään amerikkalaista ryysyistä kovalla työllä rikkauteen tarinaa, kunhan hoitaa hommansa niin hyvin kuin taitaa ja katsotaan sitten aikanaan mihin se riittää. Alku on ollut lupaava. 

P.M. Thomas

Don Johnson kirjoitti:
Ah ihana Li! Tulee ihan kasariklassikko Miami Vice:n street walkerit mieleen!

Uuh niin totta! Minimekko, kirkkaat korkkarit ja läpikuultava toppinen! Mä värisen!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat