Kommentit (4)

N32, sinkku aina

Kauniita ajatuksia sinkkuudesta, toivottavasti itse olen joskus noin sinut ikuisen yksinäisyyden kanssa. Perhettä, onnellisuutta ja kaikkia niitä perinteisiä juttuja (jospa joku joskus kosisi minua, saisinpa jonkun kanssa otettua koiran) haikaillessa minun sinkkuus ainakin kiteytyy siihe, että joudut tekemään kaiken itse, itsenäisesti, omalla päätöksellä. Minun elämääni ainakin helpottaisi se, että edes joskus vieressä olis joku, joka avittaisi, kävisi kaupassa puolestani tai tekisi viikonlopun suunnitelmat puolestani. Edes kerran.  

Kokemusta on

Sinkkuus on silloin helppoa kun on paljon kavereita tai ystäviä, joiden kanssa jakaa kokemuksia. Mitäs sitten kun ei tutustukaan niin  helposti muihin ihmisiin saati ystävysty heidän kanssaan? Elämä voi silloin pahimmillaan olla todella yksinäistä. Lomilla olet yksin, viikonloppuna olet yksin ja vierestä ei ole kiva katsoa muiden parisuhdeonnea. Suomessa varsinkin  juhlapyhinä esim. Jouluna ja Juhannuksena saat rauhassa "nauttia" sinkkuudestasi kun perheelliset viettävät juhlaa. Kokemusta on tästä, joten ei se vapaus niin ihanaa ole vaan pahimmillaan masentavan yksinäistä.

Itsenäinen ja vapaa

On ihmisiä, joille sinkkuus ei ole väliaikaista vaan elämäntapa. Toisten "parisuhdeonnea" on turha kadehtia, koska ei tiedä millaista elämä kulissien takana todella on. Sinkkuna olo ei ole sama kuin yksinäisenä olo. Parisuhteessa olevakin voi tuntea itsensä yksinäiseksi. Ja joulua ja juhannusta voi viettää muutenkin kuin perinteisellä tavalla.

mkkkk

Sinkkuudessa on hyvät puolet mutta miehen näkökulmasta se yhden tai kahden yön hoidon hakeminen rupeaa kypsyttämään ja joutuisi vielä jotain kumia käytäämään sekstaillessa niin ei kiitos. Jo yli 27v parisuhteessa ja aikoinaan vietin kunnon sinkkuajan mutta rahaa palaa ja ei paljon yli 30v jaksa enää baareissa naisia iskeä ja kahdetaan on kivempi suunnitella kaikkea ja ei se vapaus niin kivaa ole mutta aikansa kutakin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat