APUA!!!! ALAPÄÄ VIHLOO

vihlovaetupylly

Oon siis kirjoittanu moneen foorumiin tästä, mutta en oo saanu mistään vastausta joten toivon että joku vastais täällä. En tiiä mihin kategoriaan tän pitäis sijoittaa, mut oon siis 13v ja mun alapäätä on vihlonnut eilisestä lähtien. Mun menkat siis oli eilen loppumaisillaan, ja vihlominen alkoi illalla. Se ei ole kivuliasta, mutta se on kyllä häiritsevää. Mulla ei ole esiintynyt mitään outoa vuotoa, eikä muita sivuoireita, mua vaan vihloo alapäähän melkein jatkuvasti, ei ihan koko ajan. Onko tää normaalia vai onko syytä huolestua? Mulla ei oo ollut koskaan hiivatulehdusta, ja en tälläkään kertaa usko että se olisi hiiva, koska ei ole ollut hiivaan liittyviä oireiluja. Pliis, voiko joku kertoa mitä tää on?? :((

Kommentit (1)

vierailijja

Ettei vain kyse olisi virtsaputken- tai emätimen tulehduksesta ? Sattuuko  kun käyt vessassa alussa vai lopussa ? Kuinka hyvin pidät hygieeniasta huolta ? Oletko viime aikoina harrastanut sukupuoliyhteyttä ? Olet vielä nuori 13 vuotias, sinun olisi hyvä puhua äitisi  kanssa esimerkiksi huolestasi, tietty se voi kuulostaa nolottavalta ja todella epämiellyttävältä puhua naisen asioista äidin kanssa. Mutta se ei todellakaan ole nolottavaa, monesti äidiltä saa hyvät neuvot ja tuet. Menehän äitisi kanssa käymään Gynekologissa, jos on mahdollista. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat