miksi roikun "miehessä", joka lannistaa minua?

Eksynyt

Seurustelen itseäni vuotta vanhemman miehen kanssa. Olemme seurustelleet jo kohta puolitoista vuotta, ja jo n 3 viikon seurustelun jälkeen, hän petti minua parhaan ystävänsä tyttöystävän kanssa.
Se oli ensimmäinen, mutta ei kuitenkaan viimeinen kerta.
Miehelläni on lievä alkoholi ongelma... Jos ei pääse vähintään kerran viikkoon yökerhoon vetämään pään ihan sekasin, niin tulee hulluksi.
Pyytänyt olen monta kertaa, että jos voisi _vähentää_ juomistaan, mutta pyynnöt on hänellä jo vuoden menny toisesta korvasta sisään, ja toisesta ulos.
Jos vahingossa erehdyn sanomaan hänelle vastaamaan kielteisesti johonkin - hän suuttuu totaalisesti.
Tai jos teen jonkun asian väärin.. hän suuttuu.
Joskus kun suuttuu (suuttuu aika useasti) , käy minuun käsiksi. Kuristaa kurkusta, puristaa ranteista ja aiheuttaa mustelmia joka paikkaan, heittelee pitkin seiniä ja lattioita ja samalla nimittelee huoraksi. Jos alan itkemään (koska sattuu) niin vastaus häneltä on "no yhyyy voi että taasko se pikku (minun nimeni) pillittää saatana".
Hän on säätänyt monien tyttöjen kanssa suhteemme aikana, ja minun menneisyyden takia tunnen itseni vielä epä arvokkaammaksi tämän suhteen takia...
Minua on ennen käytetty seksuaalisesti hyväksi, ja käytetty laastarina, väitelty että antaisin kaikille, ja ihmiset, keihin en ole koskaan koskenutkaan, väittävät että ovat panneet minua, ja haukkuvat huoraksi.
En viitsi tämän yksityiskohtaisemmin selittää meidän suhteen ongelmia, koska muuten tästä tekstistä tulisi järkyttävän pitkä..
Kertokaa minulle, miten saan jätettyä tämän miehen, joka saa minut ajattelemaan itsetuhoisia ajatuksia, mutta ketä myös rakastan aivan järkyttävän paljon.
Äiti aina sanoo "eihän hän ole ainut mies maailmassa.." MUTTA kun hän on ainut mies, ketä minä rakastan :(
Olen 18 vuotias tyttö... Tarvitsen apuanne, ja vinkkejänne!
Kiitos.

Kommentit (6)

Vierailija

Näin keski-ikäisenä neuvoisin sinua jättämään tuollaisen kaverin välittömästi. Ihminen, koka satuttaa toista ei rakasta vaan alistaa ja saa siitä sairasta tyydytystä itsetunnolleen. Mikäli alkoholi on vielä kuvioissa, tilanne vain pahenee. Ikävä kyllä tällaisella ihmisellä on narsistia piirteitä ja hän tietää miten hallita toista pelolla.
Olet vielä nuori. Ei kannata tuhlata elämäänsä ihmisen kanssa, joka ei ansaitse sinua. Pyydä apua vanhemmiltasi tai ystäviltäsi, jotta pääset irti poikaystävästäsi. Olet arvokas ihminen, joka ansaitsee tulla rakastetuksi.

Vierailija

Kuinka sinä näät narsistia piirteitä apua pyyntäneeltä? :D Kaikki ei ole totta mitö kirjoitetaan välttämättä, mutta miksi joku valehtelisikaan?

Lukijavinkkeli

En käsitä ihmisten negatiivisia kommenteja "me-naiset" sivustolta , jos joku pyytää apua asiassa se ei välttämättä tarkoita että hän olisi narsisti! Oppikaahan nyt miettimään, mitä kirjoitatte sosiaalisessa mediassa hyvät ihmiset. Ketään ei voi tuomita netin toisella puolella olevaa narsistiseksi tai muuksi. Sinä, joka tarviit apua, kannataa miettiä onko se mies elämisen arvoinen sinun kanssa loppu elämän. Olet 18 vuotias nuoren naisen alku, sinulla on vielä aikaa löytää se oikea mies joka ei käytä "huorittelu" sanoja jne... Sinä et ansaitse mitään pahoinpitelyä ja äitisi on oikeassa että se mies jonka kanssa olet ei ole ainut mies tässä maailmassa. Sinun ei kannata tuhlaa arvokasta elämää johonkin viinapäähän, joka ei muuta tee kuin pane muita naisia ja pettää sinua jatkuvasti. Älähän anna hänen tuhota elämääsi. On hyvä keskustella äitisi tai läheisten kanssa pelostasi ja huolistasi, mutta en kyllä itse suosittele sinun tuhomaan omaa elämääsi yhteen mieheen jolla ei ole muuta tekemistä kuin pahoinpidellä, huutaa, panna naisia kylillä.. Kannataa siis miettiä todellakin mitä haluat elämältä ja kirjoitat vaikka ne paperille ylös. Tiedän että se on vaikeeta jos jotakin rakastaa todella, mutta onko se järkevää jos hän henkisesti/fyysisesti kiusaa sinua ?

Nää on nähty

Jätä. Se. Heti. Mä tiedän (mies)tyypin, se ei muutu eikä ne vähät hyvät hetket pitkälle riitä, kun sielu ja mieli alkaa sinulta murtua moisen kanssa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat