kinkyisiä leikkejä

Seuraa 
Liittynyt31.5.2016

Millaisia leikkejä teillä leikitään ? Miten saitte kumppanin innostumaan asiasta? Vinkkejä kaivataan ??

Kommentit (6)

bondagebitch

No mä olin mun miehen kanssa seksimessuilla viime syksynä ja siellä oli joku mies, joka teki huikeita sidontoja köysillä. Sitä oli tosi kiva katsella. Bondage on muutenkin kiinnostanut. Ei olla jaksettu naruilla alkaa opettelemaan, joten ollaan hankittu käsi- ja jalkakahleet sekä pari ketjua ja karabiinihakoja, joilla minut saa sidottua miten nyt ikinä mies haluaakaan. Siinä sidottuna olen sitten miehen armoilla, käytettävänä eikä voi vastustella ja se on meistä molemmista tosi kiihottavaa.

Nahkahomo

Mulla myös tuo vangittuna oleminen on tosi stimulouivaa. se tuo todella kovan lisätehon skesiin, mutta toimii ihan sellaisenaankin.. 

Exhib- 86

Me aloitettiin miehen kanssa ihan vaan fetish- asuilla piristämään meidän seksielämää... Ja esim latex- hanskoilla ja suurella määrällä liukkaria me päädyttiin ekaa kertaa kokeilee nyrkitystä. Jännitti hirveesti ottaa ekaa kertaa nyrkki sisääni, mutta ei tosiaan jääny viimeiseksi. Nyt ollaan jo parisen vuotta käyty eri kinky- bileissä ja mennään taas lauantaina Kirkkonummen lähelle kemuihin. Eri bileistä saa mun mielestä hyviä uusia ideoita omaankin makuukammariin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat