Rakastunut naimisissa olevaan naiseen

Eimikäänteini

Täältä löytyy paljon keskustelua varsinkin naisten puolelta jotka on ihastuneet/rakastuneet varattuun mieheen. Heittäisin miehenä vasta kyselyä. Olen siis tapaillut ihan asiallisissa merkeissä erästä naista, johon olen tutustunut reilu 10vuotta sitten (kaverina) ja nyt molemmilla on ollut elämää välissä. Tällä ihastuksen kohteella on kaksi lasta ja avioliitto. Juttu kulkee ja kaikinpuolin ajatukset kohtaavat. Itse olen häntä pari vuotta nuorempi ja itselläni vain yksi pidempi suhde takana, eikä lapsia. Äärimmäisen haastava tilanne kaikille mutta tunteet on paljon enempi nyt jo ku ihastumista.. Moni tuumaa varmaan, luovuta, mutta sydän sanoo toisin.. heittäkääs kokemuksia näinkin päin.

Kommentit (1)

nimettömänävastaan

Tiedän tunteen. Sydän sanoo, että tällaista ei ole ennen vastaan tullut ja ei haluaisi vain unohtaa. Oletko puhunut naisen kanssa vakavasti? Oletteko hänen mielestä vain ystäviä? Aika näyttää, mutta älä heitä elämääsi hukkaan. Pidä silmät auki, josko joku sinkku löytyisi. Tiedän, että ei ole niin helposti sanottu kuin tehty. Itsekään en ole tähän vielä pystynyt.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat