Minne lomalle Eurooppaan kaksin puolison kanssa?

mape

Syksyllä meillä tulee 15 v hääpäivä. Sen kunniaksi ajateltiin lähteä kahdestaan lomalle. Tuntuu vaan, että kaikki lomamatkat on suunniteltu viikoksi. Meidän on tarkoitus lähteä vain 4 vrk matkalle. Suositelkaa Euroopan kohteita. Dubrovnik on ainoa mitä olen katsonut mutta olisi kiva saada vaihtoehtoja ja kokemuksia toisilta. Voi olla rantaloma tai kaupunkiloma, mutta tarkoitus on levätä ja viettää aikaa yhdessä ruuasta nauttien. Ei niinkään mitään aktiivilomaa pyöräille tms. :)

Kommentit (6)

Amyliina

Sintra, Lissabonin vieressä on virallisesti Portugalin romanttisin pieni, Unescon suojelema kylä. Casa do Vallessa saa palvelua suomen kielellä. Keskeisellä paikalla, sopii erinomaisesti hääpäiväänsä juhliville. Sintrassa on kivoja ravintoloita ja upeat rannat. - Suosittelemme.

Akkujen lataaja

Me ollaan tehty "pikapyrähdyksiä" Euroopassa;
2012 4 päivää Pariisissa
2013 4 päivää Ateenassa
2014 4 päivää Roomassa
2015 5 päivää Barcelonassa

Kaikki lomat latasi loistavasti akut ja taas jaksoi arkea.

Joka kerta lennettiin Norwegianin siivillä edullisesti ja hotellit varattiin Booking;in kautta ja voin suositella lämpimästi!

Ja meillä on ollut matkabudjetti niin että 500€lla pitää saada lennot sekä hotelliyöpymiset kahdelle ja yksikään hotelli ei ole ollut pettymys vaan huoneet ovat olleet erittäin hyvä tasoiset. (Roomassa saatiin normihuoneen hinnalla Juniorsviitti jossa oli poreallas ja oma pieni kuntosali kun hotelli oli buukannut meidän varaaman huoneen kahteen kertaan)
Barcelonassa ja Ateenassa yhdistyy niin kaupunki kuin rantalomakin.

Vierailija

Budapest, Berliini, Salszburg kolme suosikkiani. Budapestissa voi mukavasti yhdistää kaupunkiloman ja kylpyläloman. Berliini on upea kaupunki johon en koskaan kyllästy. Salszburg hurmaa kauneudellaan.

sneja

Olen suunnitelemassa  matkoja Bulgariaan ja voin auttaa teille järjestämään uniikki boutique Wine&Spa matka Bulgariaan maaseudulle. Olen tehnyt useille ryhmille työkseni ja kaikki on ollut älyttömän tyytyväisiä. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat