Mallorca - Palma nova kokemuksia?

Vierailija

Hei!

Olemme lähdössä ulkomaanmatkalle ja kohteeksi valikoitui Mallorcan Palma nova ja hotelli Agua Beach. Olen kuitekin lukenut vähän ristiriitaisia mielipiteitä Palma novasta. Onko täälä kellään kokemuksia kyseisestä kohteesta/hotellista? Esim hyviä ravintoloita joista saa hyvää paikallista ruokaa kuten paellaa, kalaruokia ja tapaksia. Missä itse Palma novassa kannattaisi käydä kävellen tutustumassa ja onko jotain mitä kannattaa kokeilla. Auton ajattelimme vuokrata, että pääsee näkemään mallorcaa vähän laajemminkin. Mallorcasta muutenkin jos löytyy kokeuksia, että missä kannattaisi käydä saa toki suositella.

Kiitos! :)

Kommentit (2)

caramba

Mallorca on upea saari,kannattaa kiertää saarta.Marivent,siellä Espanjan kuninkaan kesäpalatsi,Cala Mirror,on kiva,ravintoloita,siellä on vaikka mitä,Palma Nova on brittinuorten bilepaikka,itse saari on upea kohde,kierrelkää eri puolilla saarta,olen käynyt Mallorcalla kymmeniä kertoja.

Vierailija

Kiitos vastauksestasi!

Tulimme samaan johtopäätökseen Palma Novasta ja vaihdoimme kohteeksi Alcudian. Alcudia oli saanut hyvää palautetta ja vaikutti viihtyisältä paikalta, jossa on myös paikallista tunnelmaa. Auton vuokrauskin on suunnitelmissa niin pääsee näkemään Mallorcaa vähän laajemmin. Onko Alcudiasta kokemusta?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat