Sivut

Kommentit (24)

nimimerkkieipakollinen

Ei koirilla pitäisi olla mitään asiaa sänkyyn tai edes koko makuuhuoneeseen. Parasta kun koiralla on asunnossa se tietty osa, jossa se saa olla. Tämä helpottaa huomattavasti myös muissa tilanteissa, joissa koira saattaa aiheuttaa haittaa.

Mielestäni suorastaan oksettava ajatus, että jotkut jättäisivät koiran samaan tilaan missä seksiä harrastetaan. Ehdottomasti oven taakse.

Ei häirinnyt

Tämä artikkeli oli täynnä sanoja, mutta ei oikeastaa kertonut mitään. Noh, edesmennyt koirani katseli toisinaan sivusta, sängyn ulkopuolella ihan rauhassa, mutta keskittyneesti, kun puuhastelin silloisen naisystäväni kanssa. Hän ei häirinnyt, mutta ei myöskään häiriintynyt. Kuitenkin touhumne näytti kiinnostavan.

pakollinenvastaus

nimimerkkieipakollinen kirjoitti:
Ei koirilla pitäisi olla mitään asiaa sänkyyn tai edes koko makuuhuoneeseen. Parasta kun koiralla on asunnossa se tietty osa, jossa se saa olla. Tämä helpottaa huomattavasti myös muissa tilanteissa, joissa koira saattaa aiheuttaa haittaa.

Mielestäni suorastaan oksettava ajatus, että jotkut jättäisivät koiran samaan tilaan missä seksiä harrastetaan. Ehdottomasti oven taakse.

Mutta entä jos asuu yksiössä? .

edi

Kerran oli naisen kanssa sängyssä ja hänen rotikat tuli nuolemaan mun takapuolta. No nainen potkas rotikan pois sängystä ja minä pelkäsin että rotikka naukkaa kasseista kiinni. Onneksi oli koulutettu niin hyvin ettei mitään ongelmaa tullut. :D

Vierailija

Meillä koirat antavat olla ihan rauhassa itse toiminnan aikana, mutta tulevat kyllä sitten tarkistamaan tilanteen, kun homma on ohi 😂

Vierailija

Meillä saa koira olla vapaasti missä vain huoneessa ja nukkuu sängyssäni mutta kun aloitan mieheni kanssa petipuuhat koira lähtee itse vapaaehtoisesti toiseen huoneeseen. Hommat kun loppuu tulee koira takaisin viereen jos itse niin haluaa.

normaaliluontoisten koirien on...

Koiria ja kissaa ei vois vähempää kiinnostaa omistajien seksipuuhat. Nukkuvat samassa huoneessa kaikessa rauhassa. Lapsiperheessä ei voi olla sellaisia lemmikkejä jotka häiriintyvät normaaleista elämän äänistä.

Ihanaa puhaa

Koira alkaa murista, kun kuulee,aistii,haistaa että meillä on seksit menossa..yleensä pysyy omassa huoneessaan, joskus tulee murisemaan lähemmäs. Yleensä komennan sitä seksin lomassa, jos satun kuulemaan. Lopettaa heti ja mukavat hommat jatkuu..

siis miten se meni?

Ei häirinnyt kirjoitti:
Tämä artikkeli oli täynnä sanoja, mutta ei oikeastaa kertonut mitään. Noh, edesmennyt koirani katseli toisinaan sivusta, sängyn ulkopuolella ihan rauhassa, mutta keskittyneesti, kun puuhastelin silloisen naisystäväni kanssa. Hän ei häirinnyt, mutta ei myöskään häiriintynyt. Kuitenkin touhumne näytti kiinnostavan.

Siis naisystäväsi ei häirinnyt eikä häiriintynyt??

Varmasti häntä kiinnosti touhunne jos koiran kanssa hänen sijastaan touhuilit. ...vai?

termiitti

Meidän koirat kyllä viihtyy ja nukkuu sängyssä, mutta lähtevät vikkelästi karkuun tai sängyn alle, kun huomaavat että jotain sutinaa alkaa olla.... :D

Vierailija

Koiran maailma on hajujen maailma. Rakastelevista ihmisistä erittyy yhtä ja toista. Sopii repiä siitä.
A propos, koira voi Suomessa olla vaarassa joutua kimppakivaan. Meillä näet ei laki kiellä eläimiin sekaantumista.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat