Ikävä erästä. Onko teillä samanlaisia kokemuksia?

surullinenaed

Pakko saada avautua tänne. Kellekään en halua puhua tästä kasvotusten. Tämä on pitkä tarina, mutta selvitän tämän nyt nopeasti. Eli olen ollut suhteessa nyt kohta 6 vuotta. Suhde on ollut vaikea aina tavalla tai toisella. Nyt olen päättänyt jättää omani. Noin 3 vuotta sitten ihastuin voimakkaasti tuttuuni (myös varattu). Minusta tuntui kuin välillämme olisi ollut jotain erityistä vaikka mitään ei koskaan tapahtunut/lausuttu ääneen. Silloin en ollut kuitenkaan valmis lähtemään, se ei ollut minulle vaihtoehto (moraalikysymykset, suhteella näkyi tulevaisuutta). Muutenkin ajattelin etten halua erota ja mahdollisesti rynnätä uuteen suhteeseen suoraan, kunnioitin hänen kumppaniaan enkä halunnut sekaantua tähän + ajattelin että jos se mitä koin oli molemminpuolista voisimme saada uuden mahdollisuuden. Jos saisin mahdollisuuden haluaisin sen olevan täydellinen eikä sotkeentuvan edellisen suhteen ongelmiin. Tämän tuttuni käyttäytyminen muuttui jossain vaiheessa kylmemmäksi siitä mitä se oli. Kuin se erityisyys olisi kadonnut.
Nyt joudun olemaan tekemisissä tämän henkilön kanssa. Minua kaduttaa etten eronnut silloin aikoinaan ja katsonut mitä tästä olisi voinut tulla vaikka toisinaan minulle tulee tunne että näin asioiden pitikin mennä. Minun on niin vain ikävä tätä ihmistä, koska olemme etääntyneet. Kuitenkin pelkästään hänen puheestaan ja olemuksestaan vieläkin saan väreitä ja tulee olo että tuon miehen minä haluan.

Ja se miksi minä tämän kirjoitin. On niin ikävä tätä erästä ihmistä ja olen surullinen koska haluaisin hänet omakseni. Hänestä minulle tulee se fiilis että tuo on se oikea. Siinä on vain sitä spesiaalia, kaikki mitä olen etsinyt. Mutta eniten haluan hänen olevan onnellinen, jos minä en kuulu siihen onnelliseen elämään niin olen surullinen. Ei ole kuitenkaan muuta vaihtoehtoa kuin yrittää olla iloinen toisen puolesta ja hyväksyä tilanne. Haluan uskoa että jos jokin on tarkoitettu se tapahtuu, koska jos tunteet ovat olleet samanlaiset uskon meidän saavan vielä tilaisuuden (koska tuo ihminen on sellainen johon voisin ihastua monta kertaa uudelleen enkä vain kerran).

Onko teillä ollut samanlaisia kokemuksia? Kuinka kävi? Oletteko kuulleet muiden kokemuksista ja lopputuloksesta?

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat