Ihan pieni kysymys arjesta

Milla

Haluaisin kuulla mitä muut on mieltä tästä, kun mieheni pääsee arkisin töistä jo kolmelta ja itse vasta viideltä ja kotiin tullessani en aina jaksaisi etsiä avaimia isosta laukustani joten soitan ovikelloa. Mies on alkanut viime aikoina kiukuttelemaan tästä, kun hän ei jaksaisi tulla avaamaan ovea. Onko teidän mielestänne reilua että hän tulee avaamaan oven minulle jos hän on tullut kotiin aiemmin?

Kommentit (3)

no pieni kyllä

Mikset laita avaimia laukussa kohtaan (sivutasku), josta löydät ne? Itse hermostuisin tuollaisesta käytöksestä. Vähän viitseliäisyyttä nyt. Ja mitä väliä sillä on, mitä joku tuntematon sinulle kommentoi? Ajattelitko vedota siihen miehesi kanssa väitellessäsi. Ei kannata.

Vierailija

no pieni kyllä kirjoitti:
Mikset laita avaimia laukussa kohtaan (sivutasku), josta löydät ne? Itse hermostuisin tuollaisesta käytöksestä. Vähän viitseliäisyyttä nyt. Ja mitä väliä sillä on, mitä joku tuntematon sinulle kommentoi? Ajattelitko vedota siihen miehesi kanssa väitellessäsi. Ei kannata.

Lähinnä haluaisin kuulla muiden ajatuksia, kun kahden kesken voi vähän suhteellisuudentaju kadota

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat