Kommentit (8)

Mielenkiintoinen kirjoitus/juttu

Hienoa vastuunkantoa isoveljeltä :) Tosin oikea isähän oli vielä "kuvioissa" joten liian raskaaksi tuo tehtävä ei varmaan käynyt. Joskushan esim. vanhemman sairastuessa tai kuollessa esikoiselle lankeaa aika lailla ylimääräistä vastuuta.

Sisko tai veli olis ollut kiva

MIKSI MINULLA EI OLE ISOVELJEÄ TAI -SISKOA?! Damn it, vanhempani... Muistan, kuinka joskus teininä halusin jonkun isosiskoveli-systeemin, kun olin masentunut ja vanhemmat jotenkin luimivat pois tästä masennusasiastani. Ihanaa, että tuolla Viivillä on ollut veli pitämässä huolta, kun meno on käynyt liian "rajuksi". Cristal muutenkin sellainen ihminen, jonka esim. itse haluaisin tuntea. :)

Nykyään omin puolisoni veljiä, koska "minäki haluun veljen!" :D

Isosisko ei suikaan aina hyvä ...

Sisko tai veli olis ollut kiva kirjoitti:
MIKSI MINULLA EI OLE ISOVELJEÄ TAI -SISKOA?! Damn it, vanhempani... Muistan, kuinka joskus teininä halusin jonkun isosiskoveli-systeemin, kun olin masentunut ja vanhemmat jotenkin luimivat pois tästä masennusasiastani. Ihanaa, että tuolla Viivillä on ollut veli pitämässä huolta, kun meno on käynyt liian "rajuksi". Cristal muutenkin sellainen ihminen, jonka esim. itse haluaisin tuntea. :)

Minulla on. Valitettavasti kauhea tapaus. Surullista sanoa, mutta olisin mieluimmin ilman. Ei voi tässä kertoa mitä kaikkea pahaa mitä hän on saanut aikaiseksi, mutta raisttaa todella tällainen myytti aina vastuullisesta isosiskoista/veljistä. Jotkut isosiskot/isoveljet osaavat olla erittäin itsekkäitä, kateellisia ja vastuuttomia, valitettavasti. Älkää olko aina vaan kateellisia, jos teillä ei ole sisaruksia, se voi joskus olla parempaa, kun että niitä on.

Ainoalapsi<3

Isosisko ei suikaan aina hyvä asia kirjoitti:
Sisko tai veli olis ollut kiva kirjoitti:

Minulla on. Valitettavasti kauhea tapaus. Surullista sanoa, mutta olisin mieluimmin ilman. Ei voi tässä kertoa mitä kaikkea pahaa mitä hän on saanut aikaiseksi, mutta raisttaa todella tällainen myytti aina vastuullisesta isosiskoista/veljistä. Jotkut isosiskot/isoveljet osaavat olla erittäin itsekkäitä, kateellisia ja vastuuttomia, valitettavasti. Älkää olko aina vaan kateellisia, jos teillä ei ole sisaruksia, se voi joskus olla parempaa, kun että niitä on.

Entä jos on kateellinen, ettei ole Cristal Snow'n kaltaista oikeasti kivaa sisarusta - tuskin kukaan sitä kadehtii, ettei ole ilkeää munapääsisarusta? Minullakaan ei ole sisaruksia, mutta kumppanilla on. Noi kumppanini ja hänen sisaruksensa ovat tosi hyvissä väleissä keskenään ja näin, se on kiva asia. Itse olen ihan onnellinen ainoana lapsena (eipähän tarvinnut jakaa mitään koskaan), mutta olisihan veli siinä mielessä kiva asia, ettei isä olisi yrittänyt väkisin vääntää minusta haluamaansa miestä, vaan olisi saanut veli senkin asian taakakseen. :D No, minusta ei tullut isän haluamaa Tosi!ÄIJÄÄ, joten meni välit isään. Mutta muutoin siis joo, sisarussuhteethan ovat lähinnä valittavissa. Äitini on valinnut siskokseen parhaan ystävänsä.

Sasu

Minulla taas on pikkusisko ja pikkusiskopuoli. Siskoni muutti Amerikkaan yli 10vuotta sitten, ja olemme vieraantuneet. Hän pitää siskonaan ystäväänsä täältä Suomesta. Siskopuoleeni välit ovat aina olleet etäiset, hänen tahdostaan. Eli ei aina sisaruksetkaan tuo turvaa ja lohtua sekä läheistä ystävyyttä, vaikka sitä toivoisinkin.

tuttu tarina

Mulla on vähän nuorempi pikkusisko( tai sisarpuoli), meillä on sama äiti, mutta eri isä. Enemmän hänen isänsä on ollut isähahmo, kuin biologinen isä. sen kanssa ei vaan tule juttuun, ilman, että hän suuttuu. Asuu Oulussa, enkä ole nähnyt häntä vuosiin. Viimeks kun tavatttiin, niin olin hänen luonaan ehkä viis minuuttia ja sitten taksilla juna - asemalle ja yöjunalla kotiin. En ymmärrä, miksi jotkut sibiksen käyneet ovat kuin euroopan omistajia. Joo, Cristal on minunkin mielestä henkilö, joka olis kiva tuntea.

tyttipupu@gmail.com

Mistä se kertoo parisuhteessa, että puoliso näyttää työkavereitten kuvia ja vihjailee, että valitsee työkavereita ulkonäön perusteella?

Pitääks tällasta jaksaa?  Oltiin risteilyllä ja kuinka ollakaan hänen työkaverinsa oli sattumoisin samalla reissulla. Kuuntelen aina sen työkaverin juttuja, missä työkaveri liikkuu. Tykkää myös erään suositun tubettajan videoista, sanoo vaan katsovansa niitä niitten aiheitten takia.

Pitäisiköhän lähteä tällaisesta suhteesta?

Vierailija

Olen itse vanhempi veli. En mitenkään haluaisi edes yrittää noin kontrolloida tai hallita siskoani estäen tätä kehittymästä itsekseen itsekseen, saati pyrkiä olemaan isä tai että asuisin samassa asunnossa. Vaikuttaa jonkin verran sairaalta yhtälöltä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat