Kommentit (9)

Ihana nainen on Jenni

Katsoin tuon Jennin haastattelun. Hän ei suostu retostelemaan yksityiselämäänsä julkisuudessa, koska haluaa suojella läheisiään. Upea nainen, respect.

Vierailija

Hupaisia nämä Jennin haastattelut:. 

Jenni Vartiainen: "Olen huono luottamaan"

Jenni Vartiainen: ”Olen tullut ihmissuhteissani varovaiseksi”

Jenni Vartiainen: Olen kokenut masennuksen piirteitä.

Jenni Vartiainen Seurassa: ”Olin sairastua syömishäiriöön”

Jenni Vartiainen: "Itsensä raippaaminen on minulle tuttua"

Jenni Vartiainen: "Keikkakaudella nukun neljä tuntia yössä"

Jenni Vartiainen paljastaa: ”Tästä vessasäännöstä en tingi"

Vierailija

Oli synkkä ja myrskyinen yö aurinko puristi pupillit neulanterän kokoisiksi denimin kankeanpehmeä pinta tuntui turvalliselta ja kainalokarvojen rehottamattomuus kertoi ettei lomailu ollut repsahtanut välinpitämättömyyteen edes varmasti ihanan tiukan suhteen.

Vierailija

Mikäs tässä odotellessa mitä Jenni maailmaan "pyöräyttää". Kuuntelin juuri sattumalta tuota uutta Mariskaa ja olen joutunut sarjapettymään susien jälkeen jatkuvasti, niin nytkin. Täytyy toivoa että ainakin Jennillä on tuntosarvet pystyssä tuon entisen nerokkaan suhteen eikä mene halpuuttamaan itseään samalla tavalla. Toivotaan kuitenkin jotta tuo toipuu aikanaan entiselle tasolleen, mutta ilmeisesti kaikkia elämän erilaiset sattumukset eivät jalosta parempaan suuntaan. Laitoin jo aika pian  susien jälkeen osastoon: en nakkaa paskaakaan.

Vierailija

Onkohan epäonnistuneen biisin yksi tunnusmerkki, että sitä pitää selittää selvennellä selittää jälkikäteen. Tai ehkä se kertoo muunlaisesta muunlaisesta alamäestä.

Koira tiwä enamorado äkä

Kalkkuna jutteli härän kanssa. "Haluaisin lentää puun latvaan,
mutta minä en jaksa lentää niin korkealle".
Härkä sanoi: "Mikset popsi minun kikaleitani, 
ne ovat täynnä kuituja ja antavat sinulle voimaa." 
Kalkkuna alkoi heti niitä napsimaan...
Se sai pian voimaa lentää alimmalle oksalle. 
Pian muutaman päivän popsimisen jälkeen se oli valmis lentämään puun latvaan.
Sieltä hänet kuitenkin näki maanviljelijä, joka heti ampui kalkkunan alas puusta.

Kertomuksen opetus

Paskan jauhaminen voi saada sinut korkealle, mutta ei pidä sinua siellä kauaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat