Kommentit (8)

teija

Ei ole mikään suuri ihme, miksi Suomessa on maailman korkeimmat avioeroluvut. Vuosittain tuhannet lapset jäävät yh-äidin helmoihin, vain koska suomalaiset äidit ovat rakastuneet alkoholia nauttiviin renttuihin. Viisautta tarvitaan. 

M32

Miehenä tämä on aiheuttanut minulle todella paljon päänvaivaa oikeastaan aina. Olen luonnostani kiltti, mukava ja rauhallinen ja huomaan saavani naisten huomiota lähinnä silloin kun käyttäydyn töykeästi, itsekkäästi ja ylimielisesti. Minut on kuitenkin kasvatettu kunnioittamaan toisia ihmisiä ja huomioimaan muut ympärilläni ja oman luonteen vastaisesti toimiminen on usein henkisesti todella uuvuttavaa. Jostain syystä se resepti tuntuu kuitenkin toimivan huomattavasti paljon paremmin kuin omana itsenä oleminen. Mikä siis neuvoksi?

Mimmu

En kyllä muista, että nuorenakaan olisin rakastunut renttuihin, jos rentulla tarkoitetaan päihderiippuvaista, työntekoa vierastavaa miestä (ja naisen elättiä).  Pikemminkin olen ihastunut miehiin, joita voin ihailla ja katsoa ylöspäin. Eikä tuohon paljon vaaditakaan...

mies40vuotta

En ole koskaan seurustellut koska olen se mukava joista naiset ei kiinnostu. tunnen pari kaveria jotka tehneet vaikka mitä rikoksia, muun muassa puukottaneet naista ja heillä on silti tyttöystävä. Ryyppäävät ja ovat pettäneet monesti myös. Kerran olen päässyt treffeille mutta nianen totesi että ei ollut kemiaa ja se nainen rakastui renttuun joka pahonpiteli naista 6 kertaa. Soitin ja auoin naisella päätä ja haukuin sitä tyhmäksi kakaraksi, ja toivoin että naienn olisi kuollut.

Vierailija

Hei, hei! Tuolle tasolle ei miehen pitäisi ikinä alentua, että vihapäissään toivoo toisen osapuolen kuolemaa. Ne toivomuket kun voi kolahtaa omalle kohdalle. Katsohan peiliin, ja ole se luonnollinen oma itsesi, etkä mikään aikuinen kakara! Ja sen kyllä huomaa aika nopeasti keskustellessa jos kemiat eivät kohtaa toisen kanssa. Kaikkien kanssa ei vain synkkaa ja siihenkin on tyydyttävä, mutta haukkuminen on lapsellista eikä ikinä aikuismaisen, ja mukavan miehen sanomista. Eikä itsetunto ole ihan kohdillaan. Mutta sitäkin voi kasvattaa aina parempaan suuntaan..

Päivänsäde

mies40vuotta kirjoitti:
En ole koskaan seurustellut koska olen se mukava joista naiset ei kiinnostu. tunnen pari kaveria jotka tehneet vaikka mitä rikoksia, muun muassa puukottaneet naista ja heillä on silti tyttöystävä. Ryyppäävät ja ovat pettäneet monesti myös. Kerran olen päässyt treffeille mutta nianen totesi että ei ollut kemiaa ja se nainen rakastui renttuun joka pahonpiteli naista 6 kertaa. Soitin ja auoin naisella päätä ja haukuin sitä tyhmäksi kakaraksi, ja toivoin että naienn olisi kuollut.

Luulenpa että olet ihan vain oman tulkintasi puolesta mukava. Fiksu mies ei soita naiselle, hauku häntä saatika toivo tämän olevan kuollut. Opettele vähän tapoja ja kunnioitusta naisia kohtaan niin kenties saat itsellesi ensimmäisen tyttöystävän.
Kaikki ystävättäreni ja minä itse (=nainen) arvostamme miehessä ennen kaikkea hyviä käytöstapoja. Hyväkäytöksisyys on ilman muuta purevin keino flirttailla!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat