Seksitön avioliitto, avioeron partaalla

Laura79

Hei,
Tilanteemme on aika karmea: olemme jättäneet avioerohakemuksen ja minä muutin erilleni, itse halusin erota. Syy oli seksittömyys jo monen vuoden aikana (olen 37 v., ja seksihaluni ovat huipussaan), sorruin myös toiseen mieheen joka oli ulkonäöltään todella miehekäs mutta siitäkin suhteesta liekki sammui myös minun puoleltani kun tutustuin ihmiseen ja se ei ollutkaan mitä kuvittelin.
Mutta kysymykseni on tämä: haluaisin palata yhteen mieheni kanssa (tietysti jos hän sitä edelleen haluaa), mutta mietityttää se, voidaanko saada erotiikka taas toimimaan välillämme?
Kaipaan erityisesti aikuisilta naisilta neuvoja ja onnistumistarinoita. Onko sellainen edes mahdollista? Kaikin muun puolin mies on mulle oikea ja elämämme on ollut hyvää ja olen ollut tyytyväinen, mutta tämä seksittömyys johti siihen että en enää nähnyt itseäni viehättävänä naisena vaan lähdin hakemaan sitä muualta - katastrofaalisin seurauksin. Salarakastajan löytäminen ei siis ole vaihtoehtona, en pysty sellaiseen. Haluaisin korjata suhdetta nimenomaan aviomieheni kanssa.

Kommentit (3)

Vierailija

Aina kannattaa yrittää, mutta ei oo niin sanottua, että seksittömyyden taustalla olevat ongelmat korjaantuisivat tuosta vaan. Todennäköisesti miehen haluttomuuden taustalla on jotain todella perustavaalaatua olevaa ongelmaa lapsuudesta. Näin se yleensä menee, koska fyysisesti ihminen on rakennettu haluamaan seksiä. Jos jotain on siinä esteenä, ni kylläpä se tahtoo olla sit jotain henkistä.

Mutta on totta että ilman seksiä ei ole parisuhdetta. se on sitten ystävyyssuhde, jota ei ehkä odota saavansa kun menee naimisiin. Ihan kiinnostava artikkeli oli täällä että miks seksiä kannattaa harrastaa, noin niinku terveydenkin kannalta.

Vierailija

No ensi alkuun voisitte puhua rehellisesti siitä mitä on tapahtunut ja miksi.

Tietääkö miehesi muuten tästä toisesta miehestä? Suosittelen kertomaan vaikka saattaa nostaa kynnystä yhteen palaamiseen. Mutta silloin ainakin voi luottaa uuteen suhteeseen eikä sinun tarvitse pelätä tämän julkituloa (usein tulevat tavalla tai toiselle). Ja voisipa mieheesi tehdä rehellisyytesi jopa vaikutuksen. Muuten hän varmaan ihmettelee miksi olet nyt mielesi muuttanut.

Vierailija

Minkä sinun tekemisistäsi luulet herättävän miehen kiinnostuksen seksiin ja parisuhteeseen uudelleen?

-halusit eron (hän ei kelpaa sellaisena kun on)

-muutit erilleen (et jäänyt yrittämään yhteisen tulevaisuuden puolesta)

-etsit toisen miehen (teetkö niin uudelleenkin jos seksissä on taukoa)

- ja nyt hingut takaisin, kun uuden miehen kanssa ei toiminutkaan (miehesi on kakkosvaihtoehto)

Olisi kiva tietää miten teille kävi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat