Sivut

Kommentit (47)

Vierailija

ilman muuta taitan eihän se suodatinpussi ns.istu muuten kunnolla,ja kun pussin nostaa pois pussi märkä se saattaa hajota ,siitäkös sotku syntyy

Vierailija

Ja kun taittaa toisen taitoksen vastakkaiselle puolelle niin aina vaan paranee.

Tietysti kannattaisi opetella prosenttilaskua ennen tälläisten äänestysten aloittamista.

Älkääenääkiltit

Ihanko tosissanne. Ja oikein toimittaja. Voi olla, että tällaiset "uutiset" ovat tulevaisuudessa pääosassa tiedonvälityksessä. Onko meillä toivoa?

RMB

Miksi pitäisi taittaa jos suodatinpussi mahtuu tilaansa? Saumakohta toimii lisäkannattimena joka estää paperin liimautumisen suodatinkotelon reunaan. Kotelossa on olemassa pystyrimoja, mutta liimasauma on yksi lisä niille. En siis taita.

Hox! Kaikissa suodatinmerkeissä ei ole liimasaumassa kuvaesimerkin rypytöntä väliä.

Raili

Tämäpä hassua. Olen keittänyt kahvia yli 40 vuotta ja nyt tuli kullanarvoinen vinkki. SIIS ERITYISEN ERITYISEN SUURI KULTAINEN KIITOS JA SUUKKOJA TÄSTÄ HYVÄSTÄ VINKISTÄ <3

Toimittaja parka

Voi toimittajan suomenkieltä. Pussin reunoja ei taitella. Reunathan ympäröivät pussin suuaukkoa! Sen sijaan taitellaan pussin saumat. Tämä nyt ei sinänsä ole mikään maata mullistava, artikkelin arvoinen asia.

Vierailija

Eipähän tälläistä taida tietää edes kaikki suodatinpussivalmistajat, jos eivät juo kahvia. Se on niin, että kahvinkeittäjät tietävät miten kannattaa parhaiten tehdä.

Kahvihifistelyn lyhyt oppimäärä

En ole ajatellut pussin sopivuutta, mutta sen kestävyyttä kylläkin. Jos ei saumoja taita, ne aukee. Ehkä siihen on sitten syynä se sopimaton koko?

Olen tarkka kahvistani, pitää olla tietynlämpöinen vesi ja itse jauhetut pavut. Teen kupillisern kerrallaan, en käytä kahvinkeitintä, vanhanaikainen posliinisuodatin vain suoraa kupin päällä. Suodatinpussi valkaisematon, se ruskea. Ero on uskomattoman suuri, kun jossakin saan kahvinkeittimellä "poltettua" kahvia. Moni ravintolan kahvi on kuumennettu liian kuumaksi, maistuu palaneelta. Moni jopa luulee, että palanut maku tulee kahvin erilaisesta paahdosta, se on erehdys! Tummapaahtoinen kahvi ei maistu oikein keitettynä palaneelta. 

Kapa

Minä puolestaan teen niin, että aina käytön jälkeen kolautan kahvinpurut roskikseen ja sitten huuhtelen suodattimen puhtaaksi ja laitan keittimeen takaisin. Ai niin mutta sehän onkin kestosuodatin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat