Kommentit (8)

Vierailija

Kirjoittaja unohtaa ehkäisytietoneen. LadyComp on saksalaisten gynekologien kehittämä. Varmuus e-pillereiden tasoa. Toimii myös hedelmällisyyden kertojana jos haluaa tulla raskaaksi.

NN

Itse en jäänyt raskaaksi vaikka olen melkein kaikissa parisuhteissani 20 v aikana ollut ilman mitään ehkäisyä ja loppuunasti mennen. Vesi on pahaksi siittiöille, ja alapesusuihkulla huuhtelen vaginan useita kertoja, ja kyllä ne siimahännät vuotavat vessanpönttöön veden myötä.

Tunsin myös ovulaationi selkeänä kipuna, eli aika varmaa oli että raskaaksi en jäisi.

Minulla ei siis ole yhtkään lasta, enkä ole halunnutkaan - enkä kyllä suuremmin stressannut että olisin jäänyt paksuksi.

Nyt alan olla vaihdevuosissa jo niin pitkällä, että en ole enää 5 vuoteen edes tehnyt sitä, vaikka kierto on edelleen suht säännöllinen.

Vierailija

Keskeytetyssä yhdynnässä ei ole minkäänlaisia riskejä jos raskaaksitulemista ja sukupuolitauteja ei oteta lukuun, mutta jos mies ei hallitse itseään kunnolla kannattaa soittaa astral-tv:n palveluun niin ne kyllä kertovat oikean hetken vetää penis ulos.

Coitushippi

Meitä on niin moneen munaan.

Meillä harrastettiin ensimmäisen lapsen jälkeen keskeytettyä yhdyntää. Toimi todella hyvin.

Paitsi toinen lapsihan siitä tuli.

seksologi

Touhutipoissa ei ole siittiöitä! Merkillistä ettei moinen tieto edelleenkään mene jakeluun.

Rauskauden alkamiseen tosiaan tarvitaan vain yksi siittiö, mutta jos siittiöitä livahtaa vain yksi naisen emättimeen, ei tuo veijari kyllä tehtäväänsä pysty täyttämään. Miehen ejakuloimista sadoista miljoonista siittiöistä vain 25 miljoonaa pystyy ensinnäkin hedelmöittämään naisen ja niistäkin lopulta noin 100 selviytyy kilpailemaan tuosta uljaasta tehtävästä.

Ihmisten tietämys lisääntymisestä on täysin retuperällä, koska se on kouluissa alun perin opetettu väärin.  

Vierailija

Touhutipat??
Englanniksi precum
Ja tarkoittaa huonolla käännöksellä "esitulo"
Hyvin on kuunneltu terveystiedon ja biologian tunneilla
Tohtorimeininkiä

Vierailija

Luotin kyseiseen konstiin useita vuosia, nyt olen raskaana. Eli ei voi luottaa tuohon ihan täysin, vaikka raskaaksi tuleminen ei varmaan kauhean todennäköistä tuolla keinoin ole.

Vierailija

Meillä on ollut keskeytettyjä.. muutama sellainen missä ollut ihan hetken ilman ja sitten kortsun kanssa. Loppuen lopuksi sitten kerta milloin veti pois "kun oli tulossa". Pam. Raskaana... ja nyt keskenmeno menossa. Tulin oikein erikseen etsimään näitä keskusteluja, sanoakseni: Keskeytetty ei ole ehkäisy. Tulin laakista raskaaksi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat