Aliexpress nettikaupasta tilaaminen

julia999

Olen paljon kuullut, että ihmiset tilaa paljon netistä tavaraa. Kokeilin ebay, mutta siellä pitäis luoda paypal tili, enkä jaksaisi luoda sitä. Oon ymmärtäny, et aliexpress ssa on helppoa maksaa, ku vain kortin tiedot riittää. Kertokaa omia kokemuksia tosta alista, jos ootte tilannu! ja laittakaa hyödyllisiä linkkejä siihen liittyen.
Mä esim löysin tämmöisen ryhmän fb:ssä, missä jaetaan linkkejä "merkki" tuotteisiin. Pari kivaa laukkua bongasin sieltä :)https://www.facebook.com/brandsfromchina

Jakakaa omia kokemuksia!

Kommentit (11)

TilailijaM

Ebayn valikoima on laajempi ja hinnat usein halvempia. Paypalia ei kannata pelätä, siitä voi olla jopa hyötyä jos tavarat eivät tule perille voi paypalin kautta pyytää rahoja takaisin.

Vierailija

TilailijaM kirjoitti:
Ebayn valikoima on laajempi ja hinnat usein halvempia. Paypalia ei kannata pelätä, siitä voi olla jopa hyötyä jos tavarat eivät tule perille voi paypalin kautta pyytää rahoja takaisin.

Luottokortilla maksaessa korttitiedot menevä helposti vääriin käsiin tai helposti hakkeroitaville servereille ja siksi käytän vain PayPal'ia. Kun lataa sinne ennakkoon rahaa ("topping up") ei tarvitse antaa korttitietojaan (vaikka sivustolta sellaisenkin käsityksen asiasta voi saada).

Lataus nykyisin Deutsche Bank'iin ja maksajan nimi pitää täsmätä PaPal-tiliin annetun kanssa. Kestää pari päivää, tulee sähköpostiin ilmoitus.

Vierailija

Olen käyttänyt PayPalia kohta 10 vuotta, tehnyt satoja nettikauppoja eikä koskaan ole ollut ongelmia.
Luottokortilla maksamista vältän ellei nettikauppa ole tunnettu ja luotettava.
Ongelmatilanteissa joissa myyjä on ollut vilpillinen, eikä ole lähettänyt tuotteita maksun jälkeen, PayPal on selvittänyt tilanteen nopeasti ja palauttanut rahani.
Suosittelen PayPalia koska se on helppo ja turvallinen.

Vierailija

Olen ollut aliexpressiin tyytyväinen. Tuotteet edullisia tästä syystä tulee tilattua jonkin verran. Eikä pelota tilata sieltä, kun ostan niin pienellä summalla. Joskus tullut liian pieni paita, mutta sen lahjoittanut eteenpäin siskolleni. Tässä esimerkiksi hyödylliset ohjeet ensiostajalle: http://blog.bonusway.fi/onko-turvallista-tilata-aliexpressilta/

Jos sattuukin niin, että myyjä on vilpillinen, asian voi viedä aliexpressille käsittelyyn, jolloin he selvittävät asiaa ja palauttavat rahat ostajalle. Maksamisen jälkeenhän raha jää vielä aliexpressille ja he sitten maksavat sen eteenpäin myyjälle, jos kaupat ovat sujuneet hyvin. Voin sanoa, että aijon ostaa tämänkin vuoden joululahjat sieltä. 

Jukeli

Vierailija kirjoitti:
TilailijaM kirjoitti:

Luottokortilla maksaessa korttitiedot menevä helposti vääriin käsiin tai helposti hakkeroitaville servereille ja siksi käytän vain PayPal'ia. Kun lataa sinne ennakkoon rahaa ("topping up") ei tarvitse antaa korttitietojaan (vaikka sivustolta sellaisenkin käsityksen asiasta voi saada).

Lataus nykyisin Deutsche Bank'iin ja maksajan nimi pitää täsmätä PaPal-tiliin annetun kanssa. Kestää pari päivää, tulee sähköpostiin ilmoitus.

-Topping up ei ainoa vaihtoehto vaan PP-tilin voi  kytkeä vaikkapa Visa Electronin kautta omaan pankkitiliin ja  laskutus menee suoraan sieltä.

Deutsche bank-juttu jäi minulle hämäräksi..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat