seksin puute

jake770

oon naimisissa mut vaimoni kohtu ja munasarjat leikattiin suhteen alussa.siihen loppui seksi.8vuotta on mennyt
ilman rakastelua. oon mielestäni ollut pitkämielinen.haluan naida heti kuka antaa.jake

Kommentit (4)

Perkele

On se nykyään outoa tuo touhu. Itekki ollu 23vuotta ilman vittu että vituttaa taas niin vittuna. Perhettä oon kadulta ostanu vaa paskasta ol seki.

Kyllästynypaska

Jaha no vittu moi. Tässä nyt oon ollu perkele jo toistakymmentä vuotta ilman pillun pillua. Alkakaahan tuo jo vituttamaan. No oon minä nuita jottei vitun treffipalstoja kokeillu vaan ee sittäkkää perkele onnistumista on tullu, pillut vaan juoksoo pakoon. En tiiä sitte pitääkö tässä hinteiksi heittäytyy ransuksi saatana.

vinkkiä antava

Jos miehet koette olevanne puutteessa, miettikää ensin mitä laitatte sosiaalisessa mediassa ? Jos teillä on omat vaimot, puhukaa heille asiasta, älkää kerjätkö muilta naisilta seksiä. Jos sinun jake770 vaimoltasi on leikattu kohtu ja munasarjat pois niin olisi hyvä puhua vaimosi kanssa, seksiä on monenlaista kuin yhdyntä. Riippuen tietty onko naisellasi pelko yhdyntä kivuista tai jostain muusta.. 8 vuotta voi kuulostaa karulta, mutta ymmärrän sen että suhde kärsii, jos ei ole saannut seksiä moneen vuoteen, mutta keskustelkaa vaihtoehdoista. "Kyllästynypaska" - sinä myös, jos olet sinkku tai naimisissa, sinkkuna on monenlaista vaihtoehtoja löytää se oikea, käy esimerkiksi enemmän treffeillä ja pysy aktiivisena etsintöjen kohdalla, mutta jos sinulla on nainen jota rakastat mutta et saa seksiä, puhu naisesi kanssa asiasta ja tyytymättömyydestä. Ei hyödytä kiroilla siitä, jos ei treffiplastoilla nappaa se oikea, mutta miksi ? - miettihän että käytäydytkö asiallisesti vai kerjäätkö naisilta vain seksiä. Nainen ei nappaa jos kinuaa seksiä, asiallinen käyttäytyminen on ok ei kinuaminen! 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat