Millainen rannekello?

annukka

Sain mieheltä lahjaksi mahdollisuuden ostaa itselleni rannekellon. Eli minä saan päättää millaisen haluan ja hän maksaa (makso, mitä makso!):) Nyt iski valinnanvaikeus! Mikä merkki olisi hyvä? Olen melko pienikokoinen ja vähän alle 40.v nainen. Kävin katselemassa eri vaihtoehtoja jo täältä http://www.rannekellot.net/ . Kertokaa esim. joku hyvä merkki mitä suosittelette..

Kommentit (3)

Vierailija

Ostin viime talvena itselleni rannekellon, merkiltään Daniel Wellington. Enkä ole kyllä katunut hetkeäkään valintaani. Kello istuu hyvin ranteeseen (olen pienikokoinen) ja on ajaton sekä kaunis. Nyt kesäksi ajattelin hankkia kelloon toisenlaisen remmin, niin rannekello näyttää taas hieman uudenlaiselta/erilaiselta.

Vierailija

Minulla on jo kolmas Seiko jokapäiväisessä käytössä. Aiemmat ovat kestäneet noin 10 vuotta kumpikin ja nykyinen on jo noin 12 vuotta. Seikot ovat luotettavia ja parasta niissä on helppo rannekkeen kiinnityssysteemi. 

On minulla muitakin kelloja, mies lahjoitellut mm. Guessia ja DKNY:tä, mutta Seiko on aina Seiko.

Vierailija

Uudelleen pinnalle noussut rannekello on jo hiljalleen poistumassa muodista. Suosittelen naiselle sveitsiläistä käkikelloa-en rannemallia- vaan sellaista vanhanaikaista jota voi kantaa vaikka selässä. Kello ilmoittaa tasatunnit selkeästi ja raksuttaa mukavasti tahtia elämään.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat