Se oikea.. ystävä

Vierailija

Luin uusimman lehden artikkelin "Se oikea". Silmiini pisti kohta "Ja onneksi uusia ystäviä voi aina saada. - Parisuhde voi päättyä ikävällä tavalla ja uusi suhde voi antaa odottaa itseään, mutta ystävyyksiä voi luoda koko ajan lisää." Voiko? Ihanko totta? Täällä Suomessakinko? Itse olen 31-vuotias nainen, enkä tiedä tuollaisesta maailmasta mitään, jossa ystävyyksiä noin vain solmitaan. Olen yrittänyt hakeutua tilanteisiin ja harrastuksiin, joissa tapaisin muita ihmisiä, mutta mukaan tarttuu vain hetken aikaa vierellä kulkevia tuttavia, ehkä jopa kavereitakin.. Mutta ystäviä.. Niitä ei. Sellaista ihmistä, edes yhtä, jonka kanssa olisi tasavertainen, voisi jakaa tärkeät ajatuksensa ja tunteensa varauksetta, pelkäämättä, jonka seurassa tuntisi olonsa kotoisaksi, rennoksi. Voisi olla oma itsensä. Jakaa kahvihetkiä, arkea. Juhlia, pitää hauskaa. Itkeäkin, jos siltä tuntuu. Tukea ja tulla tuetuksi. Minulla on mies ja lapset. En ole sillä tavalla yksin. Mutta minulla ei ole ystävää. Eikä koskaan tule olemaan. Kai minussa on vain jotain vikaa, en kelpaa niille, joista itse pitäisin. Olenko ajatustenikin kanssa yksin?

Kommentit (1)

Mies

koska kun on kaikkea mitä kerroit ''Sellaista ihmistä, edes yhtä, jonka kanssa olisi tasavertainen, voisi jakaa tärkeät ajatuksensa ja tunteensa varauksetta, pelkäämättä, jonka seurassa tuntisi olonsa kotoisaksi, rennoksi. Voisi olla oma itsensä. Jakaa kahvihetkiä, arkea. Juhlia, pitää hauskaa. Itkeäkin, jos siltä tuntuu. Tukea ja tulla tuetuksi'' niin sitte sitä nainen aina soittelee itkuisia kännipuheluita klo 4:00 kun on taas mennyt jollekin sliipatulle urpolle antamaan.. ja sitten nainen kertoo kuinka ihana ja erilainen olet kuin muut miehet... mutta ei silti jostain syystä kelpaa... hankkikaa homo bestis!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat