14-vuotias poikani rakastui 12-vuotiaaseen tyttöön

Vierailija

Poikani, neljätoistavuotias, tuli tänään kertomaan, että hän on ihastunut samassa koulussa olevaan kaksitoistavuotiaaseen tyttöön, ja tyttökin on ihastunut häneen. Poikani pyysi minulta lupaa saada alkaa seurustella tuon tytön kanssa.

Minä sanoin että nuori rakkaus on kaunista, ja seurustelkaa vaan, mutta seksiä te ette saa harrastaa! Halata ja suudella voitte, mutta ei seksiä!

Sanoin myös, että älä lupaa tytölle ikuista rakkautta, vaikka olisit kuinka tunnekuohussa, äläkä lupaa rakastaa häntä kuolemaan asti, koska tuossa iässä rakkaus ei ole ikuista. Tai no, joo, okei; itse RAKKAUShan kyllä ON IKUISTA, mutta kohteet vaihtuvat! :)

Lupaa rakastaa häntä ainoastaan NYT, hetki kerrallaan, ja lupaa hänelle, että olet huolehtiva poikaystävä, mutta ÄLÄ lupaa ikuista rakkautta. Koska sellaista ei ole.

Kommentit (4)

Beautiful88

Huh, pääsin itse miesten makuun vasta 21 vuotiaana ja silloin lähti neitsyyskin. Iso osa kavereista menetti sen jo 13 vuotiaana, eli siis olivat harrastaneet seksiä 8 vuotta jo siihen mennessä, kun itse kokeilin. Tämä ajatus lapsista harrastamassa seksiä kuvottaa minua. Olen kasvanut perheessä, jossa ei ollut televisiota ja leikin vielä 15v piiloleikkejä pihalla. Olen niin onnekas, etten ole tämän maailman pilaama yksilö. Minua ei ole kastettu enkä kuulu mihinkään uskontoon. Vientiä kyllä on ja naimisiinkin olisin päässyt jo useamman kerran, taidan olla viehättävä juuri tämän ihanteellisen käytökseni takia. En hankkisi kotiini televisiota, jos siellä on lapsia. Elämässä on paljon tärkeämpiä asioita, kuin media/viihde. Mielikuvitus uupuu nykynuorilta.

Rakkautta vuodesta -04

Minä ja mieheni rakastuimme toisiimme jo 11-vuotiaina, olimme samalla luokalla ala- ja yläasteen. Olin kuitenkin niin ujo, etten uskaltanut edes puhua hänelle koskaan, sitä paitsi olimme aivan eri asteikolla luokan hierarkiassa ja hänen kaverinsa kiusasivat minua. Viisi vuotta hän uskalsi vain flirttailla minulle, enkä minä uskaltanut tehdä mitään.

Yläasteen jälkeisenä kesänä, eli vasta 16-vuotiaina, sitten aloimme seurustelemaan ja lukion jälkeen menimme naimisiin. Tällä hetkellä meillä on kaksi pientä lasta. Ikuisesta rakkaudesta en tiedä, tosin, keksitkö mitään, mikä olisi ikuista? Enkä tiedä sitäkään, miten olisi käynyt, jos olisimmekin päätyneet yhteen jo siinä 11-12-vuotiaina, mutta oli miten oli tätä miestä kyllä aion rakastaa niin kauan, kunnes kuolema meidät erottaa, niinhän minä muutama vuosi sitten lupasinkin.
T. Rouva 23v

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat