Sivut

Kommentit (18)

Antti

Ymmärrän, että kyseessä on pahimman luokan naistenlehti mutta silti jotain rajaa.

Tarvitseeko miesten rehellisestä palautteesta noin katkeroitua? Ehkä voisi mielummin ottaa opiksi ja harrastaa vähän itsetutkiskelua?

Sama toisinpäin

Mies, laske standardejasi, koska nainen ei pysty esimerkiksi työnteossa tai autolla ajamisessa samaan kuin normaalit ihmiset.

Ai niin, mutta noinhan ei saa sanoa. Se olisi naisvihaa.

Nina

:D Ihan paras juttu pitkään aikaan! Kiitos näistä nauruista. Miehillä on joskus käsittämättömän herkkä nahka. Terveisiä kaikille ihanille miehille ;)

Mies81

Mitä tällä oikein yritetään sanoa?! Onko naiset oikeesti sitä mieltä et miehet tarvitsevat kumppanin joka holhoaa ja hoitaa kaikki vaativat hommat. Naiset kuvittelevat että arki ei pyöri ilman heitä. Miehet ovat vain pakollinen paha että saadaan talolainat maksettua. Kiitollista tämä miehenä olo.

Vierailija

Nina kirjoitti:
:D Ihan paras juttu pitkään aikaan! Kiitos näistä nauruista. Miehillä on joskus käsittämättömän herkkä nahka. Terveisiä kaikille ihanille miehille ;)
Mutta toisinpäin juttu ei ole hauskaa, sitä itkun ja ulinan määrää kun mies kirjoittaisi samanlaista seksististä roskaa teistä naisista. Voin jo kuvitella mihin vihaan ja joukkopsykoosiin te naiset itsenne lietsotte, jos joku lehti kirjoittaisi teistä tälläistä roskaa.

Feministi

Nyt ei onnistunut. Kaikki äärimmäisyyksiin menevä musta-valkoisuus on tylsää, vaikka yritettäisiinkin peittää se (huonon) huumorin taakse.

kisumisu

Hauska tämä oli. Kyllä mulle saa sanoa että en selviydy rengaiden vaidosta niinkuin normaalit ihmiset. Mieheltä se taas käy käden käänteessä. Pari kertaa vuodessa tapahtuu tämä rutiini. Onhan niitä muitakin "miesten" hommia, jotka ei multa oikein suju. Mutta kummasti vain töiden jälkeen mulla ei ole yhtään aikaa istua aloillani. Miehellä taas on paljonkin. Kai ne miesten hommat on sitten niin paljon väsyttävämpiä, että mun tarvii korvata laatu määrällä päästäkseni tasoihin. En jaksa olla koko ajan pyytämässä ja käskemässä, koska sitten olisin nalkuttava akka. Lapsillekin on parempi nähdä sopuisaa yhteiseloa kuin jatkuvaa riitelyä velvollisuuksista. Siispä minä juoksen iltaan asti.

.....

Mies81 kirjoitti:
Mitä tällä oikein yritetään sanoa?! Onko naiset oikeesti sitä mieltä et miehet tarvitsevat kumppanin joka holhoaa ja hoitaa kaikki vaativat hommat. Naiset kuvittelevat että arki ei pyöri ilman heitä. Miehet ovat vain pakollinen paha että saadaan talolainat maksettua. Kiitollista tämä miehenä olo.

Huumoria vähän. Meillä ainakin yritetään luistaa kotitöistä sillä verukkeella että en mä osaa, tee sä! Ovatko kotityöt siis rakettitiedettä vai onko mun mies vaan tavallista tumpelompi aikuinen (vai vaan laiska).

Vierailija

Joskus on ihan hyvä myöntää reilusti ja rehdisti, että metsään meni eikä jäädä jankuttamaan kuinka joku ei vain tajua. Huumoriksi tämä meinaan oli todella surkea yritys, mutta aina ei voi onnistua.

amor

Vierailija kirjoitti:
Joskus on ihan hyvä myöntää reilusti ja rehdisti, että metsään meni eikä jäädä jankuttamaan kuinka joku ei vain tajua. Huumoriksi tämä meinaan oli todella surkea yritys, mutta aina ei voi onnistua.

Siis sinä et tajunnut.

Vierailija

amor kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Siis sinä et tajunnut.

Muka huumorin muotoon väännettyä vittuilua, juu tajusin.

meitä on moneksi

Vai pyrkiikinköhän tämä olemaan jonkin sortin satiiria...?

Eipä kuitenkaan onnistu; ei ole yhtään hauskaa... pelkästään tyhmää... siis minun mielestäni,

vaikken itseäni mitenkään erityisen viisana pidäkään ;)

Vaikka saataahan tuo joihinkuihin kolahtaa... ja mikäs' siinäkään... jokainen tyylillään :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat