Keskustelut

Tervetuloa keskustelemaan Me Naisten sivuille!

Muista, että olet sekä nimimerkillä että nimettömänä kirjoittaessasi itse vastuussa kirjoituksistasi. Lue keskustelualueen säännöt.

Vierailija
Eilen 18:08

Missä koko mimmi juoksee sivulla ???? Jääny sekin siis pois vai ??? Ja myös mikä paras ja huonoin juttu kilpailu ?? Enpä ole koskaan voittanu vaikka niin älyttömän usein olen molempiin osallistunutkin ! Mutta siis poistunut molemmat vai ? Todella tylsää !

Vierailija
13.9.2011

Mites te muut, oletteko löytäneet Mimmin viimeaikoina?
Minä olen lukenut kolme viimeistä lehteä kannesta kanteen tarkkaan ja en löydä Mimmiä.
Kyllä ketuttaa, olenko näin huolimaton vai onko se jäänyt painamatta, kertokaa kanssa lukijat?

Vierailija
Eilen 08:17

Hei, väkivaltaa tehnyt nainen!

Tutkin naisten parisuhteessa tekemää väkivaltaa Jyväskylän yliopistolle sosiologian oppiaineeseen tekemässäni kandidaatin tutkielmassa. Olen kiinnostunut erityisesti väkivallan tekijän näkökulmasta.

Vierailija
26.4.2011

Moi, etsin siskoki ylioppilas juhliin lahjaksi jotain ihanaa korua ja mielellään edullisesti koska itsekkin olen viela opiskelija. Onko kokemuksia nettikaupoista yms?

Vierailija
Ma 12:53

Mihin kummaan on hävinnyt MIMMI JUOKSEE ja PARAS JUTTU ?????? NE olivat tarpeelliset jotta lehteä aluksi avasin. Sitten myöhemmin vasta luin ajan kanssa koko lehden!!!!!

Tilastot

• Viestejä yhteensä: 241377
  • Viestiketjuja yhteensä 17944
  • Käyttäjiä yhteensä: 18808
  • Uusin käyttäjä: Käyttäjä5668