´Miksi olisimme jarrutelleet´

mummu45

Järkyttävä juttu ! 3 kk:n yhdesssä olon perusteella annetaan (otetaan lehteen) ällö juttu. Onko se mielestänne esimerkillinen tässä muutenkin epävakaassa maailmassa ? Kirjoittakaapa samasta parista jutut 2 vuoden ja 20 vuoden yhdessäelon jälkeen. Täytyy sanoa, että enpä ole ihan äsken lukenut mitään noin tympeää !

Kommentit (2)

nimi

Siitä olen samaa mieltä, ettei kaikkea tarvitse julkisuuteen jakaa, mutta nopeasta suhteesta itsellänikin on kokemus.

Yleensä harkitsen kaiken hyvin etukäteen, olen varovainen ja vakaa. Parisuhteeseen menin nopeasti. Tutustumisesta kolmen kuukauden päästä asuttiin yhdessä ja kihlasormukset oli vaihdettu ja minulle saman sarjan vihkisormus ostettu. Isä kysyi, onko tämä nyt hyvin mietitty ja vastasin, ettei varmasti ole, mutta näillä mennään.

Nyt ollaan oltu yhdessä 25 vuotta. Elämä on vakaata, turvallista ja ihanaa. Rakastamme toisiamme syvästi.

Vierailija

Samat sanat. Taustalla vielä sen miehen pitkäaikainen uskottomuus ex-vaimoa kohtaan. Ei tullut kyllä yhtään positiiviset fiilikset jutusta, ei.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat