Sivut

Kommentit (20)

yksinäinen mies

Naisen ei tarvii olla yksin. Naiset on vaan niin nirsoja etteivät niille kelpaa ketään. Kavereita löytää kun alkaa harrastaa jotain, pitää uskaltaa tavata toisia yksinäisiä mutta naiset ei uskalla. Olen mies ja yksinäinen ollut 10 vuotta. Olen tehnyt lukemattomia alotteita naisille mutta eihän naiset halua tutustua edes kaveri mielessä.

Yhtä vaikeeta

Äläpä höpise mies! Ihan yhtä vaikeeta on naisen löytää mukava, luotettava, rehellinen miesystävä. Yleensä miehet haluavat vain seksiä nyt heti ja mielellään vielä kertapanoja tai muunlaista vakipanoa. Vakituiseen seurustelusuhteeseen heistä ei ole, kun haluavat olla sinkkuja ja vapaita. Nuoremmat miehet haluavat missin näköisen fitness-pimun, joka asuu salilla, ja vanhemmat miehet taas nuoren naisen, kun he ovat usein toisella kierroksella ja pelkäävät hekin sitoutumista. Eivät halua vakituiseen parisuhteeseen, kun kerran tai kaksi on erottu ja vapaaksi päästy. 

Itse en enää ole aikoihin mitään edes yrittänyt, kun en jaksa vonkamiehiä. On kai parisuhteessa muutakin kuin seksi ja panot???

lottamaariamarjaleena

yksinäinen mies kirjoitti:
Naisen ei tarvii olla yksin. Naiset on vaan niin nirsoja etteivät niille kelpaa ketään. Kavereita löytää kun alkaa harrastaa jotain, pitää uskaltaa tavata toisia yksinäisiä mutta naiset ei uskalla. Olen mies ja yksinäinen ollut 10 vuotta. Olen tehnyt lukemattomia alotteita naisille mutta eihän naiset halua tutustua edes kaveri mielessä.

Uhriutuminen tuskiskin auttaa, tai muiden syyttely.

Minä olen yksinäinen nainen, sillä erotuksella toki, että minulla on ystäviä. Eikä kyse oli siitä, että olisi nirso ja minulle ei kelpaisi mies, vaan siitä, että minut on kasvatettu elämään yksin. Sydän on särkynyt monta kertaa, ehkäpä siitä syystä, etten ole lapsuuden takia uskaltanut uskoa rakkauteen.

nainen 56

Mulla on kaksi ystävää, joista toinen on  miespuolinen. Hänen kanssaan tavataan kerran viikossa tai parissa viikossa parin tunnin ajan. Mies ei halua tehdä kanssani paljon muuta kuin käydä kahvilla ja katsoa telkkaria vähän aikaa kotonani. Joskus hän vie autolla kauppaan kun pyydän. Ei yhteisiä juhlapyhiä, ei lomia, ei matkoja. Sukulaisille, aikuisille lapsille tai ystäville minua ei esitellä, vaikka heistä minulle puhutaan. Joskus suostun seksiin, vaikken oikeesti haluaisi, koska pelkään menettäväni tämänkin ihmisen. Kuka minua sitten auttaa, jos joskus tarvitsen apua? Toinen ystävä on nainen, mutta hänellä on suuri perhe ja paljon ystäviä muutenkin. Tosi kiireinen ihminen. Tavataan muutaman kerran vuodessa. Olen yrittänyt tutustua ihmisiin, mutta samoin on käynyt kuin tarinan Minnalle. Myöhemmistä tapaamisista ei koskaan tule mitään, vaikka minun sanotaan olevan mukava. 

Orvokki

Elämä on tässä ja nyt!
Tuskin kukaan tulee sinua kotoa hakemaan!?
Käy erilaisissa harrastuksissa, mene juttelemaan mukavan oloisen kaverin luokse. Ole vain oma itsesi.
Elämänkumppanin voi tavata vaikkapa kassajonossa. Opettele flirttailemaan ja älä unohda hymyä!

jöns

Yhtä vaikeeta kirjoitti:
Äläpä höpise mies! Ihan yhtä vaikeeta on naisen löytää mukava, luotettava, rehellinen miesystävä. Yleensä miehet haluavat vain seksiä nyt heti ja mielellään vielä kertapanoja tai muunlaista vakipanoa. Vakituiseen seurustelusuhteeseen heistä ei ole, kun haluavat olla sinkkuja ja vapaita. Nuoremmat miehet haluavat missin näköisen fitness-pimun, joka asuu salilla, ja vanhemmat miehet taas nuoren naisen, kun he ovat usein toisella kierroksella ja pelkäävät hekin sitoutumista. Eivät halua vakituiseen parisuhteeseen, kun kerran tai kaksi on erottu ja vapaaksi päästy. 

Itse en enää ole aikoihin mitään edes yrittänyt, kun en jaksa vonkamiehiä. On kai parisuhteessa muutakin kuin seksi ja panot???

Kiva asenne sinulla. Yleensä miehet sitä ja tätä..vaki tai kertapanoja..fitness-pimuja. Yleensä miehistä ei ole vakituiseen seurustelusuhteeseen? Kannattaa vähän katsella isommilla silmillä niin löytyy muitakin.

touhu-täti

Elämä on tässä ja nyt!
Tuskin kukaan tulee sinua kotoa hakemaan!?
Käy erilaisissa harrastuksissa, mene juttelemaan mukavan oloisen kaverin luokse. Ole vain oma itsesi.
Elämänkumppanin voi tavata vaikkapa kassajonossa. Opettele flirttailemaan ja älä unohda hymyä!

Hyvä huomio, mutta mistä päättelet etteivät edellä kirjoittaneet yksinäiset ole tehneet mitään asian hyväksi?

Olen vuosikausia ollut mukana erilaisissa harrastuspiireissä. Jumpassa saatetaan vaihtaa muutama sana vieruskaverin kanssa ja kielikurssilla tehdään yhdessä jotain ryhmätöitä kangerrellen. Tunnin jälkeen lähdetään kukin omille teilleen. Olen toki mukana myös yhdistystoiminnassa. Kokouksissa keskustellaan yhteisistä asioista, sitten sovitaan seuraavasta kokouksesta ja lähdetään kotiin. Taloyhtiön pihatalkoissa tehdään hommat ja sitten jotkut juttelevat grillillä omissa porukoissaan omia asioitaan. Syön sivussa makkaraa ja yritän jututtaa jotakin toista ihmistä. Yleensä vaihdetaan fraasit säästä jonka jälkeen aletaan tehdä lähtöä. Joskus menen kirkkoon, konserttiin tai yhteislaulutilaisuuteen. Siellä ihmiset istuvat omissa penkeissään. Joku puolituttu saattaa nyökätä. Olen joskus yrittänyt keskustelua puolitutun kanssa. Kohteliaasti vastataan, mutta melko pian keskustelu  tyrehtyy. Sama juttu kirjastossa ja uimahallissa. Kaupan kassalla hymyily voidaan ymmärtää väärin, "onkohan tuo nainen aineissa..?" Kerran rupesin töissä jututtamaan putkimiestä ja heti tuli työkaveri ihmettelemään että mitäs toi nyt oli, et kai sä nyt ole niin epätoivoinen että yrität iskeä jo remonttimiehiä. Vapaaehtoistöitä olen myös tehnyt. Töiden jälkeen mulle yleensä sanotaan että kiitos ja näkemiin. Työ kelpaa, mutta tutustumisesta ei ole niin väliä. Joskus oltuani esimerkiksi koko päivän keittiötöissä olen tosi väsynyt. On tullut mieleen, että käytetäänkö minua vain hyväksi?

Miina

Samaa mietiskellyt tässä itsekin.Apu kyllä kelpaa, muuten sivuutetaan.Hiukan katkeraksi kieltämättä välillä tekee, toisaalta itsehän tässä olen autellut, ihan jo aikani kuluksikin.Pikkukaupungin syrjäkylällä asuessa ei tule kovin usein lähdettyäminnekään ihmisten ilmoille tai tapahtumiin saati mihinkään harrastuksiin.

Olenkin vakavissani harkinnut kaupunkiin muuttamista, näkisihän siellä ainakin ihmisiä enemmän kuin täällä syrjäseudulla.

Mnm

"Jos jotain sattuisi, en tiedä kenelle soittaisin." Kuulostaa tosi lohduttomalta tämä lause, jonka kerroit elämästäsi! Tajusin tekstisi kautta, että oma tilanteeni ei ole tuolta osin paha, on sentään sisko ja äiti, joille soittaa, jos jotain ikävää sattuu. Toivon enkelin kosketusta elämääsi, jonkun auttajan tai tuen!

Vierailija

Monessa kirjoituksessa näen yksinäisyyden niinkuin sen koen, mutta niin että kukin kirjoittaja painottaa yksinäisyydestä vain jotain sen osa-aluetta. Huomaan myös, että vaikka minua yksinäisyyteni ahdistaa, niin tilanteeni ei ole ollenkaan niin paha kuin useimmilla kirjoittajilla. Vai onko? Olen pitkässä parisuhteessa kohtalaisen tyytyväisenä elänyt ihminen. Eläkkeelläkin molemmat jo. Viimevuosien aikana on siippa ruvennut keskittymään itseensä. Olen huomannut olevani nykyisin emotionaalisesti yksin. Puolisoni ei enää ole kiinnostunut minusta henkilönä vaikka muuten yhteiselämä sujuukin. Kun olen yrittänyt viritellä kontakteja kodin ulkopuolella, niin koen kohtaavani kohteliaisuuden seinän. Ei löydy ihmistä joka haluaisi olla oikeasti kaveri. Kumppanuudesta en uskalla haaveillakkaan.

Vierailija

Kun jää sinkuksi, jää yksin - ainakin minun kohdallani se on totta. Parisuhteen löytäneet ja perheen perustaneet ystävät eivät enää piittaa kuin korkeintaan muuttoapuna.

Mieshenkilö

Naiset kyllä saavat seksiä ja seuraa aina kun he haluavat mutta ongelma on siinä että naiset ovat nirsoja näiden asioiden suhteen.
Lähes kaikki miehet pyrkivät saamaan seksiä naisilta mutta mikä siinä on että naiset pihtaa?
Miehille erittäin harvoin edes kukaan nainen ehdottelee mitään.
Se on myös vanhanaikaista ajatella että jokainen ihminen haluaa parisuhteen, nykyisin on yhtälailla niitäkin ihmisiä ketkä eivät tarvitse parisuhdetta.
Nykyisin sukupuolet eroavat toisistaan vain ulkonäöllisesti joten seksi on ainoa asia mitä juuri vain vastakkainen sukupuoli voi tarjota naiselle/miehelle.
Ennen vanhaa asiat oli toisin koska silloin sukupuolet olivat muutenkin kuin ulkonäöllisesti erilaisia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat