Keskustelut

Tervetuloa keskustelemaan Me Naisten sivuille!

Muista, että olet sekä nimimerkillä että nimettömänä kirjoittaessasi itse vastuussa kirjoituksistasi. Lue keskustelualueen säännöt.

Vierailija
29.1.

Ajattelin hankkia pojan huoneeseen jonkin tuolin tai vastaavan. Pojalla on omassa huoneessa TV ja tykkää iltaisin katsoa huoneessa telkkaria. Onko kellään kokemuksia näistä Roomox säkkituoleista? Olisiko hyvä vaihtoehto nojatuolin sijaan?

Vierailija
6.11.

Olen siis 8-luokkalainen , vähän päälle 160 senttiä , ja paino vähän päälle 50kg . Mietin vain , kun rintsikat ovat 75AA , vähän väljätkin , että onko rinnat pienet/isot vai normit ? En nimittäin haluais isoja ! D: :) Kiitos jo etukäteen .

Vierailija
To 15:24

Mitenköhän kauan menee ennen kuin Guggenheim on jälleen otsikoissa ja sitä yritetään taas uudelleen, kuukausi, puolivuotta, vuosi, muutama vuosi. Kauanko lobbareilta menee valmistella taas uusi tulokulma asiaan vai joutuvatko odottelemaan uusia edustajia hallituksiin.

Vierailija
Ti 23:20

Tarvitsisin kipeästi lainaa laskuihin. Olin 1,5 kuukautta työharjoittelussa toisella puolella Suomea ja sen vuoksi en ollut töissä koulun ohella niin olen aika rahaton ja tarvitsisin kipeästi lainaa laskuihin joita en ole nyt pystynyt hoitaa.

Tilastot

• Viestejä yhteensä: 238964
  • Viestiketjuja yhteensä 17094
  • Käyttäjiä yhteensä: 18396
  • Uusin käyttäjä: Käyttäjä5309