Mustasukkaisuus

MiiaMaria

En tiedä mitä teen itseni kanssa. Myönnän että olen mustis ja se tuo tunnetiloja joita en itselleni tahtoisi. Olemme avoliitossa ja meillä on 11 vuotta ikäeroa, itse olen reilut neljäkymmentä.
Mieheni tutustui työnsä lomassa perheeseen ja enemmänki perheen kauniimpaan osapuoleen , heistä tuli ystävät. Mieheni tykästyi tähän naiseen koska hän on todella mukava, pitää samoista asioista kuin mieheni, rakentaa taloa ja tekee ruokaa, heillä on paljon yhteisiä puheenaiheita, ruoka ja rakentaminen, joista minä en niinkää tiedä mitään , vaikka touhuankin todella paljon kotona, en laiskottele, tämän luonteenpiirteeni vuoksi mieheni rakastui minuun.
Ongelmakseni on koitunut mieheni yhteydenpito tähän naiseen, he vaihtelevat ruokia toistensa kanssa, tekevät ruokaa ja hankkivat esim lihaa/kalaa jne toisilleen, nyt jouluna saimme tältä naiselta kaikki laatikot joten mieheni tottakait teki sitten vastapalveluksen ja vei tälle naiselle kalaa. Minusta tämä ystävyys suhde on jotenkin outo, taikka minä itse ajattelen niin.
Suurin mikä itseäni ahistaa on tämä viestittely, jotenkin vain koen tyhmästi että tämän naisen kanssa viestittely on aikana poissa minulta, mies jää usein iltaisin ns katsomaan leffaa yksinään mutta viestitteleekin tämän ajan tämän naisen kanssa, yleensä menemme yhdessä sänkyyn katsomaan leffaa ja nukkumaan .
Ymmärrän ettei heillä ole mitään suhinoita, tiedän että mieheni rakastaa minua ja olen se ihminen jonka kanssa hän tahtoo elämäänsä viettää mutta silti tuntuu pahalle kun hän antaa huomion toiselle naiselle, välillä tuntuu että heillä on paljon enemmän yhteistä .
En tiedä mitä teen itseni ja näiden tunteiden kanssa. Onko kenelläkään samanlaista tapahtunut?

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat